تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16962.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل حالا می‌تواند نیم میلیون آهنگ را با زمزمه آن‌ها توسط کاربر تشخیص دهد

گوگل به ابزار جستجوی خود قابلیتی به نام «Hum To Search» را اضافه کرده که می‌تواند تنها با زمزمه کردن، بیش از نیم میلیون آهنگ را تشخیص دهد. در حالی که شاید چندان طرفدار این ...

گوگل - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - به ابزار جستجوی خود قابلیتی به نام «Hum To Search» را اضافه کرده که می‌تواند تنها با زمزمه کردن، بیش از نیم میلیون آهنگ را تشخیص دهد.

در حالی که شاید چندان طرفدار این قابلیت نباشید، کارایی بالایی دارد و برای بسیاری از ما کاربردی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که شعر یک موسیقی را به یاد نداشته باشیم، اما ملودی آن را بدانیم و بتوانیم آن را زمزمه کنیم.

اخیرا گوگل در بلاگ مخصوص هوش مصنوعی خود نحوه کار این سیستم را توضیح داده است. بد نیست بدانید که قابلیت «Now Playnig» گوشی‌های پیکسل در سال ۲۰۱۷ نیز می‌تواند بدون نیاز به اینترنت آهنگ را تشخیص دهد.

قابلیت Hum To Search گوگل مبتنی بر فناوری Now Playing گوشی‌های پیکسل است، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - با این حال از آنجایی که مبتنی بر سرور است، عملکرد سریعتری دارد. Now Playing آهنگ‌ها را بر اساس موارد ضبط شده تشخیص می‌دهد، در حالی که در زمان استفاده از Hum To Search، گوگل توالی مبتنی بر عدد ایجاد می‌کند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان

این توالی مبتنی بر عدد ملودی آهنگ را نشان می‌دهد. ظاهرا این قابلیت سازها و همچنین کیفیت صدا را نادیده می‌گیرد. پس از این کار، آهنگ با این ملودی مقایسه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده و بهترین نتیجه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوگل اعلام کرده دیتابیس کنونی به قابلیت Hum To Search اجازه می‌دهد که در میان نیم میلیون آهنگ، به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - دنبال گزینه مناسب باشد. این کمپانی علت کم این آهنگ‌ها را سطح بالای دقت آن‌ها اعلام کرده است.

اگر بخواهیم این قابلیت را با جستجوی صوتی مقایسه کنیم، مورد دوم می‌تواند در میان ۱۰۰ میلیون آهنگ، گزینه مناسب را در اختیار کاربر قرار دهد. گوگل به مرور زمان دیتابیس ویژگی تشخیص آهنگ با - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - استفاده از زمزمه را گسترش می‌دهد.

اگرچه دیتابیس این - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - ویژگی میزبان آهنگ‌های کمی است، اما عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد و می‌توان از عملکرد آن رضایت داشت.

- تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone