تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13107.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اثر دیجیتالی یک هنرمند با قیمت ۶۹ میلیون دلار در قالب NFT فروخته شد

اثر دیجیتالی یک هنرمند در قالب یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) به قیمت ۶۹ میلیون دلار در حراجی کریستیز به فروش رفت. «مایک وینکلمان» (Mike Winkelmann)، هنرمند آثار دیجیتال که با نام مستعار Beeple شناخته ...

اثر دیجیتالی یک هنرمند در قالب یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) به قیمت ۶۹ میلیون دلار در حراجی کریستیز به فروش رفت.

«مایک وینکلمان» (Mike Winkelmann)، هنرمند آثار دیجیتال که با نام مستعار Beeple شناخته می‌شود، در منزلش حراج یکی از آثار مبتنی بر ارز دیجیتال خود را تماشا می‌کرد. در نهایت اثر او با قیمت باورنکردنی ۶۹ میلیون دلار به فروش رفت و او به «سومین هنرمند ارزشمند زنده دنیا» تبدیل شد.

تنها ۳۰ دقیقه مانده به پایان حراجی، قیمت پیشنهادی برای اثر منحصر به فرد او از ۱۵ به ۶۹ میلیون دلار جهش کرد. جالب اینکه «جاستین سان» (Justin Sun)، مؤسس رمزارز ترون (Tron) نیز می‌خواست این اثر را بخرد اما درست در دقیقه پایانی خریداری ناشناس پیشنهاد بالاتری روی رقم او داد.

فروش این اثر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مشهد استان خراسان - یک دستاورد تاریخی برای حراجی «کریستیز» - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مشهد استان خراسان - (Christie's) با قدمت ۲۵۵ سال به شمار می‌رود، چون برای اولین بار بود که یک توکن غیر قابل معاوضه (nonfungible token) یا همان NFT را به فروش می‌رساند. این حراجی معتبر در گذشته آثار بسیار نادری همچون پرتره «شکسپیر» و نقاشی «لئوناردو داوینچی» را به حراج گذاشته است.

این اثر که Everydays: The - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مشهد استان خراسان - First 5000 Days نام دارد، حالا باارزش‌ترین اثر هنری مبتنی بر کریپتو به شمار می‌رود. دومین اثر ارزشمند Beeple ماه فوریه با قیمت ۶.۶ میلیون دلار فروخته شد. Beeple پیشتر گفته بود که ارزش آثار خود را بیشتر از هزار دلار نمی‌داند، اما حالا اثر او نه تنها دنیای هنرهای دیجیتالی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مشهد استان خراسان - را متحول کرده بلکه سبب رشد بی‌سابقه رمزارزهای NFT در چند روز اخیر شده است.

NFTها دارایی‌های دیجیتالی مبتنی بر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مشهد استان خراسان - بلاکچین هستند که امکان کپی کردن آن‌ها وجود ندارد. چند روز قبل اولین توییت «جک دورسی»، مدیرعامل توییتر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مشهد استان خراسان - نیز در قالب یک توکن غیر قابل تعویض به فروش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مشهد استان خراسان - گذاشته شد که تاکنون بالاترین رقم پیشنهاد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مشهد استان خراسان - داده شده برای آن ۲.۵ میلیون دلار بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذرپژوه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب کوه سنگی مشهد تعمیر یخچال وایت هاوس WEM28VGHEWW هم دارید.
پاسخ: بله در کوه سنگی شهر مشهد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone