🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14540.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تنها ۱۲ درصد کاربران آیفون در iOS 14.5 به اپ‌ها اجازه ردیابی داده‌اند

حدود دو هفته پیش بروزرسانی iOS 14.5 برای آیفون منتشر شد که قابلیت جنجالی «شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها» (App Tracking Transparency) را فعال می‌کند. قابلیت جدید اپل کمک زیادی به حفظ حریم خصوصی کاربران می‌کند و ...

حدود دو هفته پیش بروزرسانی iOS 14.5 برای آیفون - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - منتشر شد که قابلیت جنجالی «شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها» (App - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - Tracking Transparency) را فعال می‌کند. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - قابلیت جدید - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - اپل کمک زیادی به حفظ حریم خصوصی کاربران می‌کند و تجزیه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - و تحلیلی که اخیرا منتشر شده، نشان می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - اکثر کاربران آیفون با همین ویژگی مانع از ردیابی خود توسط اپ‌ها شده‌اند.

طبق آخرین اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - تحلیلی Flurry، فقط ۴ درصد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - کاربران آیفون در ایالات متحده پس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - از دریافت بروزرسانی iOS 14.5 ویژگی شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها را فعال کرده‌اند. این گزارش بر اساس ۲.۵ میلیون کاربر فعال روزانه آیفون تهیه شده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس

در سراسر جهان نیز به نظر می‌رسد کاربران مانع از ردیابی اپ‌ها شده‌اند زیرا تنها ۱۲ درصد از ۵.۳ میلیون کاربری که در سراسر جهان بروزرسانی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - جدید iOS را دریافت کرده‌اند، از این قابلیت استفاده می‌کنند.

اکنون با انتشار iOS 14.5 اپلیکیشن‌ها پیش از اینکه فعالیت کاربران را ردیابی کنند باید از آن‌ها اجازه بگیرند. برای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - مثال کاربران در هنگام باز کردن یک اپلیکیشن مانند فیسبوک، با پیامی روبرو خواهند شد که به آن‌ها اطلاع می‌دهد اپلیکیشن قصد دارد فعالیت‌ آن‌ها را دنبال کند. اپل به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - طور پیش فرض تنظیم این ویژگی را در حالت غیرفعال قرار داده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس

ارقام Flurry از زمان انتشار بروزرسانی نشان می‌دهد که کاربران iOS روی نظر خود در استفاده نکردن از این قابلیت مصمم هستند، این رقم از آن زمان در سراسر جهان بین ۱۱ تا ۱۳ درصد و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - در ایالات متحده بین ۲ تا ۵ درصد بوده است. با این وجود ادامه پیدا کردن این روند در آینده برای بازار تبلیغات‌های شخصی قابل توجه خواهد بود.

فیسبوک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - که از مخالفان سرسخت این قابلیت است، پیش از این تلاش کرده بود تا کاربران خود را متقاعد کند که اگر می‌خواهند به رایگان نگه داشتن فیسبوک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - و اینستاگرام کمک کنند، باید در iOS 14.5 اجازه ردیابی این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرودشت استان فارس - اپلیکیشن را صادر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone