🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32497.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نخستین کالبد شکافی گلکسی نوت 9 سامسونگ و رخنمایی سیستم خنک کننده آبی آن

شاید نوت جدید سامسونگ در ظاهر تغییر چندانی را نسبت به موبایل قبل از خود نداشته باشد، اما وقتی نخستین کالبد شکافی گلکسی نوت 9 به انجام رسید مشخص شد که کره ای ها در ...

شاید نوت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - جدید سامسونگ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - در ظاهر تغییر چندانی را نسبت به موبایل قبل از خود نداشته باشد، اما وقتی نخستین کالبد شکافی گلکسی نوت 9 به انجام رسید مشخص شد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - که کره ای ها در زیر نمایشگر موبایل ۱۰۰۰ دلاری خود دست به تغییرات و حتی نوآوری های قابل توجهی زده اند.

این کالبد شکافی رکورد شکن (از لحاظ سرعت انجام پس از رونمایی) توسط تیمی مشهور از متخصصین روسی با نام «Hi Tech Mail Ru» به انجام رسیده و در نگاه اول تنها یک چیز چشم بینندگان را به خود جلب می کند. سیستم بزرگ خنک کننده آبی این موبایل.

گرچه گلکسی نوت 8 نیز مجهز به یک سیستم خنک کننده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - اختصاصی (بدون آب) بود، اما آن چه مهندسین کره ای برای فبلت پرچمدار ۲۰۱۸ خود تدارک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - دیده اند داستانی کاملاً متفاوت دارد، طوری که بسیاری این لوله های مسی گسترش یافته در میان مدارات را با سیستم خنک کننده لپ تاپ های پیشرفته مقایسه کرده اند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران

کره ای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - ها نام - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - سامانه جدید را «آب-کربن» گذاشته اند و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - مدعی هستند که حقیقاً آب در درون لوله های مسی جریان دارد. چنین لوله هایی این روزها در میان اندام های داخلی پرچمداران متعددی به چشم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - می خورند، اما حتی بدون آب نیز ابعاد و طول نمونه های به کار رفته در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - نوت 9 کاملاً از بقیه متمایز است.

روش کابلدشکافی فبلت جدید کره ای ها شباهت زیادی به نوت 8 دارد. در حاشیه ها نوارهای لاستیکی جلوگیری کننده از نفوذ آب به خوبی قابل مشاهده هستند. همین آب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - بندی مستحکم است که گواهی IP68 را برای محصول تازه سامسونگ به ارمغان آورده.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران

 

و اما تفاوت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - ها دیگر: اجزای نگه دارنده قلم S - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - Pen نسبت به قبل افزایش یافته است. درگاه شارژ موبایل به طور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - مستقیم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - به برد اصلی اتصال دارد، اما - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - جزئی از آن نیست، بنابراین تعمیرپذیری بالاتری خواهد داشت. اسپیکر تماس در بالای موبایل نیز ابعاد بزرگتری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - نسبت به نوت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران - 8 دارد که این احتمالاً به منزله کیفیت بالاتر تماس های صوتی خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر قائمشهر استان مازندران

در مجموع کالبد شکافی گلکسی نوت 9 نشان می دهد که  مهندسین سامسونگ وسواس و دقت بیشتری را در طراحی و مونتاژ قطعات داخلی این موبایل به کار برده اند و می توانیم انتظار کیفیت و دوام بیشتری را در این زمینه داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone