🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41084.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات و تصاویر وان پلاس 5T پیش از رونمایی لو رفت

در حالی که هنوز 24 ساعت از اعلام رسمی نام پرچمدار بعدی کمپانی وان پلاس نگذشته است، وب سایت آلمانی «زدنت» اطلاعات این موبایل و تصاویری از آن را منتشر کرده است. در این تصاویر ...

در حالی که هنوز 24 ساعت از اعلام رسمی نام پرچمدار بعدی کمپانی وان پلاس نگذشته است، وب سایت آلمانی «زدنت» اطلاعات این موبایل و تصاویری از آن را منتشر کرده است.

در این تصاویر وان پلاس 5T با مدل قبلی آن، گلکسی S8 و شیائومی می میکس - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 2 مقایسه شده اند.تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقیاین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اسمارت فون به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نمایشگر بدون حاشیه 6 اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 1080 در 2160 پیکسل و نسبت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تصویر 18:9 مجهز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است.

وان پلاس 5T ابعادی برابر با 156.1 در 75 در 7.53 میلی متر دارد، بنابرین علی رغم اینکه نمایشگر آن نیم اینچ از وان پلاس - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 5 بزرگتر است اما ابعاد آن تفاوت چندانی با مدل قبل ندارد.تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقیاگر نمایشگر بزرگتر و تعبیه سنسور اثر انگشت در پنل عقب را نادیده بگیریم، دیگر مشخصات سخت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - افزاری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این موبایل با نسخه قبلی یکسان است کما اینکه قلب تپنده آن - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - همان اسنپدراگون 835 خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
مشخصات سخت افزاری وان پلاس 5T

بر این اساس پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس در دو مدل با 6 و 8 گیگابایت رم عرضه می شود که به ترتیب دارای 64 و 128 گیگاباتی حافظه داخلی هستند. تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقیاز دیگر مشخصات آن هم می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - توان به دوربین دوگانه عقب با قابلیت ثبت تصاویر پرتره، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و نرم افزار اختصاصی «Oxygen OS» - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مبتنی بر اندروید نوقا اشاره کرد.

این موبایل قرار است همین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پنجشنبه به صورت رسمی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - معرفی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شده و از سه شنبه هفته آینده به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بازار راه پیدا کند با این حال قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهناز نوشته شده درتاریخ 1402/05/09
حالتون خوبه؟ آیا طرفای امام صادق جلفا اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در امام صادق شهر جلفا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone