🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32499.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل و معرفی اپلیکیشن Cameos برای پرسش و پاسخ با سلبریتی‌ها

گوگل برای افرادی که می‌خواهند با سلبریتی‌ها ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند، اپ مخصوصی طراحی کرده که امروز برای iOS منتشر شده است. این اپ که Cameos نام‌ دارد، جایی است که در آن می‌توانید از ...

گوگل برای افرادی که می‌خواهند با سلبریتی‌ها ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند، اپ مخصوصی طراحی کرده که امروز برای iOS منتشر شده است. این اپ که Cameos نام‌ دارد، جایی است که در آن می‌توانید از سلبریتی‌ها سؤال بپرسید و جواب را از طریق پاسخ‌های ویدیویی بگیرید.

نکته جالب اما نحوه به اشتراک گذاشته شدن پاسخ‌هاست. ویدیوهایی که سلبریتی‌ها در پاسخ به شما منتشر می‌کنند، در پنل اطلاع‌رسانی نتایج جستجوی گوگل هم به نمایش در‌می‌آیند. این موضوع به خودی خود می‌تواند به انگیزه‌ای برای سلبریتی‌ها تبدیل شود که بیشتر درگیر پرسش و پاسخ با طرفداران‌ شده و از سوی دیگر بابت صحت اطلاعات منتشر شده در مورد خودشان خاطر جمع شوند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلاردشت استان مازندران

اپلیکیشن Cameos با ابزار Posts گوگل هم تعامل مستقیمی دارد. این پلتفرم به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلاردشت استان مازندران - سلبریتی‌ها، سیاستمداران، تیم‌های ورزشی و کسب و کارهای محلی اجازه می‌دهد که با ارسال پست‌هایی شبیه به توییت همیشه نوشته‌های پنل اطلاعات خود در نتایج گوگل را به‌روز نگه دارند.

پنل اطلاعات در واقع - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلاردشت استان مازندران - همان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلاردشت استان مازندران - کادر مربعی شکلی است که با جستجوی نام - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلاردشت استان مازندران - یک شخص، در گوشه صفحه جستجوی گوگل به نمایش در‌می‌آید و معمولا در برگیرنده یک بیوگرافی کوتاه و اغلب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلاردشت استان مازندران - لینک‌های مربوط به افراد جستجو شده در شبکه‌های اجتماعیست.

در اپلیکیشن Cameos به غیر از آنکه فرصتی برای طرح سؤالات خود دارید، می‌توانید سؤالاتی که میان کاربران دیگر محبوبیت دارند را نیز مشاهده کنید. خود گوگل هم طبق روندی منظم سؤالاتی را به آرشیو سؤالات اضافه می‌کند تا سلبریتی‌ها در صورت تمایل به آن‌ها پاسخ بدهند.

از جمله افراد مشهوری که تا امروز پاسخ طرفداران‌شان را داده‌اند می‌توان به کوین دورانت، ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت اشاره کرد و مطمئنا و به مرور زمان سلبریتی‌های بیشتری در این برنامه شرکت خواهند کرد. دسترسی به اپلیکیشن Cameos در حال حاضر فقط با دعوت‌نامه ممکن است، اما می‌توانید اپ را همین حالا از اپ‌استور دانلود کرده و درخواست دعوت‌نامه‌تان را در آن ثبت نمایید.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلاردشت استان مازندران

Cameos - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلاردشت استان مازندران - on Google

سازنده: .Google, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 33.4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone