🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32494.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ربات اسباب بازی Vector، رویای دیرینه طرفداران استار وارز را برآورده می کند

کمپانی Anki که احتمالاً بیشترین شهرت خود را مدیون ساخت ربات دوست داشتنی Cozmo برای کودکان است، اخیراً از رباتی دیگر به نام Vector رونمایی کرده که نه تنها تمام قابلیت های Cozmo را بهبود ...

کمپانی Anki که احتمالاً بیشترین شهرت خود را مدیون ساخت ربات دوست داشتنی Cozmo برای کودکان است، اخیراً از رباتی دیگر به نام Vector رونمایی کرده که نه تنها تمام قابلیت های Cozmo را بهبود می بخشد، بلکه دیگر نیازی به یک موبایل هوشمند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - برای بازی با آن - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - نیست.

Vector قرار است رباتی همواره روشن باشد که در هر ساعت از روز به فرمان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - های صوتی گوش - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - می دهد و همیشه برای بازی آماده است. شاید بتوانید آن را رباتی شبیه به حیوانات خانگی در نظر بگیرید که درست مثل درویدهای معروف استار وارز، دائماً مشغول بازیگوشی در خانه است. به محض اتصال ربات Vector به شبکه وای فای با موبایل تان، دیگر نیازی به استفاده از یک دیوایس شخص ثالث ندارید.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل

به هنگام عرضه، Vector قادر به انجام کارهایی خواهد بود که معمولاً - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - از الکسا یا سیری برای انجام آنها استفاده می کنید؛ - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - کارهایی مثل تنظیم تایمر، یا پاسخ دهی به سوالات رایج. اما مهم ترین قابلیت، امکان ذخیره چهره شما در حافظه دستگاه و یادگیری نام تان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - است.. بنابراین وقتی بعد از یک روز سخت به خانه باز می گردید، می توانید منتظر استقبالی گرم از سوی Vector باشید که برای دارندگان سگ های خانگی، اتفاق چندان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - جدیدی نیست.

Vector - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - ضمناً می تواند گاهی بسیار هوشمند و شبیه به حیوانات واقعی یا حتی کودکان باشد. به عنوان مثال اگر مسیر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - حرکتش را مسدود کنید، عکس العملی شبیه به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - یک کودک ناراحت که نمی خواهد کسی مزاحمش شود نشان می دهد. - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - از طرف دیگر، هوشمندی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - دستگاه به این معناست که لازم نیست نگران افتادن آن از ارتفاعات باشید و هنگامی که باتری آن - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - به کمترین میزان رسیده باشد، به صورت خودکار به سمت شارژر حرکت می کند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل

در نهایت باید افزود که به لطف اتصال دائمی به فضای ابری، ربات Vector دائماً و به مرور زمان هوشمندتر از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - قبل خواهد شد. این ربات - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - به پردازنده چهارهسته ای APQ8009 کوالکام مجهز شده و به همین خاطر، از قابلیت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - های متنوع هوش مصنوعی و دوربین HD با زاویه بسیار عریض 120 درجه ای پشتیبانی می کند. ربات Vector قرار است در ماه اکتبر عرضه شود و قیمتی معادل 249 دلار خواهد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردبیل استان اردبیل - داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone