🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32492.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کارگران شرکت فورد به اسکلت خارجی EksoVest مجهز می شوند [تماشا کنید]

پس از استفاده آزمایشی در دو خط تولید در آمریکا، کمپانی فورد اعلام کرد که اسکلت خارجی EksoVest را در اختیار تمام کارگران ۱۵ خط تولید خود در سرتاسر دنیا که مسئول مونتاژ قطعات زیر اتوموبیل ...

پس از استفاده آزمایشی در دو خط تولید در آمریکا، کمپانی فورد اعلام کرد که اسکلت خارجی EksoVest را در اختیار تمام کارگران ۱۵ خط تولید خود در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سرتاسر دنیا که مسئول مونتاژ قطعات زیر اتوموبیل ها هستند - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قرار خواهد داد.

کار کردن دست ها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در ارتفاعی بالاتر از سر انسان به طور مداوم می تواند آسیب های زیادی را به مفاصل و سایر اندام های بالاتنه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فرد وارد کند. برای کاهش این آسیب ها کمپانی Ekso اسکلتی خارجی را طراحی کرده است تا جلوی وارد آمدن فشار بیش از حد به بازوها و کمر کارگران در خط تولید را بگیرد.

این اسکلت خارجی از حدود یک سال - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیش به صورت آزمایشی توسط برخی کارگران در کارخانه های فورد در آمریکا مورد استفاده قرار می گرفته و حالا پس از طی مراحل تست قرار است استفاده آن در تمام مراکز مونتاژ فورد در سرتاسر دنیا آغاز شود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی

EksoVest می تواند طیف گسترده ای از قد افراد (مابین ۱۵۲ تا ۱۹۳ سانتی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - متر) را پوشش دهد. این اسکلت خارجی بدون منبع نیرو بوده و تنها به کمک فنرها قادر است توان بار برداری هر بازوی فرد استفاده کننده را تا ۶.۸ کیلوگرم افزایش دهد.

کارگران استفاده کننده از این پوشیدنی جدید مدعی هستند که شرایط کارشان بسیار بهتر از قبل شده و بعد از انجام یک شیفت کاری کمتر از گذشته خسته می شوند و شب ها را بدون هی‍‍چ دردی در بازو، شانه ها و کمر به خواب می روند.

محصول Ekso یکی دیگر از کاربردهای تازه ای است که در طی یکی دو سال اخیر برای اسکلت های خارجی ارائه شده است. این دستاورد جدید به خوبی نشان می دهد که کاربرد این تکنولوژی جدید تنها به افزایش توان جسمی و عملکردی افراد و یا کمک به فائق آمدن بر معلولیت ها محدود نشده و می توان از آن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برای حفظ سلامتی افراد عادی و کمک به انجام کارهای روزانه آنها نیز استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone