🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23346.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

حالت دارک مود به نسخه بتای اینستاگرام آمد

همزمان با بالا گرفتن تب دارک مود در سیستم‌عامل‌های iOS 13 و اندروید ۱۰، برنامه‌های مختلفی‌ هم به این قطار پیوسته و با اضافه کردن حالت تاریک، کمک بزرگی هم به چشمانتان و هم به ...

همزمان با بالا گرفتن تب دارک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان - مود در سیستم‌عامل‌های iOS 13 و اندروید ۱۰، برنامه‌های مختلفی‌ هم به این قطار پیوسته و با اضافه کردن حالت تاریک، کمک بزرگی هم به چشمانتان و هم به زیبای ظاهری برنامه می‌کنند. اینستاگرام یکی از جدیدترین برنامه‌هایی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان - است که این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان - قابلیت را برای کاربران فراهم کرده است.

البته دارک مود فقط در اندروید ۱۰ فعال شده؛ آن هم در نسخه بتا. یعنی اگر نسخه ۱۱۴.۰.۰.۲۴ اینستاگرام را دانلود کنید، می‌توانید با پس‌زمینه سیاه به گشت و گذار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان - در این شبکه اجتماعی بپردازید. این اتفاق جزو معدود دفعاتی است که اینستاگرام نسخه اندروید، در اضافه کردن قابلیت‌های جدید از نسخه iOS پیشی گرفته.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان

با این حال اگر موفق شده‌اید که گوشی خود را به اندروید ۱۰ آپدیت کنید و دارک مود را هم فعال - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان - کرده‌اید، اگر اینستاگرام را باز کنید باید شاهد فعال شدن خودکار این حالت باشید. دارک مود اینستاگرام از پس‌زمینه کاملا سیاه استفاده می‌کند و مانند دیگر برنامه‌ها به رنگ خاکستری تیره یا سرمه‌ای بسنده‌ نکرده است. همچنین این قابلیت به صورت یک‌پارچه در تمام - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان - صفحات برنامه اجرا شده و کاربران می‌توانند در دایرکت‌ها و IGTV نیز از دارک مود بهره ببرند.

نکته جالب اما پشتیبانی این حالت از نایت مود گوشی‌های سامسونگ است. یعنی این قابلیت به نوعی با اندروید ۹ هم سازگار است. البته برای این کار باید کمی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان - بیشتر زحمت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان - بکشید و صرفا با فعال شدن دارک مود، این قابلیت در اینستاگرام فعال نمی‌شود. برای این منظور شما باید به پنجره «دولوپر» در تنظیمات گوشی خود رفته و حالت «نایت مود» را روی «همیشه روشن» قرار دهید.

با این حال به دلیل بتا بودن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان - نسخه این برنامه، مشکلاتی هم وجود دارد که مهمترین و بزرگترین آن محو شدن نمایانگر ساعت و آنتن شبکه در بالای گوشی‌ است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر لنگرود استان گیلان - که انتظار می‌رود اینستاگرام به زودی این مشکلات را نیز برطرف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone