🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22987.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

شرکت ارتباطات زیرساخت: قرار نیست در شرایط کنونی اینترنت بین‌الملل قطع شود

ساعت‌های اولیه بامداد امروز دسترسی به اینترنت برای مدت کوتاهی محدود شد و دسترسی صرفاً به سایت‌های داخل کشور امکان‌پذیر بود. همین مسئله باعث شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی حدس‌وگمان‌هایی در خصوص قطع مجدد اینترنت ...

ساعت‌های اولیه بامداد امروز دسترسی به اینترنت برای مدت کوتاهی محدود شد و دسترسی صرفاً به سایت‌های داخل کشور امکان‌پذیر بود. همین مسئله باعث شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - حدس‌وگمان‌هایی در خصوص قطع مجدد اینترنت مطرح کنند. اما «سجاد بنابی»، نایب رییس هیات مدیره شرکت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - ارتباطات زیرساخت در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که این قطعی حدوداً ۴۵ دقیقه‌ای مربوط به یک «آپگرید» بوده و قرار نیست اینترنت در شرایط حساس کنونی قطع شود.

بنابی همچنین اعلام می‌کند که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - قطعی ۴۵ دقیقه‌ای از سوی کمتر از نصف کاربران در داخل کشور تجربه شده است. او در همین رابطه به دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - گفت:

«تقریبا برای ۴۰ درصد کاربران، از ساعت ۴.۱۵ تا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - ۴.۵۵ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - اینترنت بین‌الملل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - در سراسر ایران قطع شد. از دیروز به همه اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت اطلاع داده شده بود که از ساعت ۲ تا ۸ صبح یک آپگرید در شبکه داریم که ممکن است اختلال ایجاد کند. اپراتورها اما معمولا این موارد را برای مشتریان خود بازگو نمی‌کنند و البته به طور کلی قرار هم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - نبود اینترنت بین‌الملل دچار مشکل شود؛ سعی و تلاش ما - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - بر این بود که چنین اتفاقی رخ ندهد.»

به گفته نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، فرایند این آپگرید تا ساعت ۴.۱۵ بدون اختلال پیش رفته بود و تیم آنها با انجام اقداماتی چون سوییچ به روترهای مختلف سعی داشته تا اینترنت بین‌الملل دچار مشکل نشود، اما نهایتا در ساعت ۴.۱۵ مشکلی ایجاد شده که منجر به قطعی برای دقایقی شده است. به گفته بنابی ساعت ۴ صبح کمترین ترافیک اینترنت کشور است و از آنجایی که آنها قصد داشتند یک آپگرید انجام دهند و نه کار دیگری، تصورشان بر این بوده که این قطعی رخ ندهد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا زمزمه‌هایی مبنی بر قطع اینترنت جهانی در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - این روزها وجود دارد یا خیر، با اشاره به قطعی اینترنت در آبان ماه امسال می‌گوید که در آن زمان هم شورای امنیت کشور اعلام کرد که قصد چنین کاری دارد: «از همین رو قطعی اینترنت جهانی در حال حاضر بدون اعلام قبلی نخواهد بود. ضمن اینکه در شرایط فعلی قطعی اینترنت جهانی کار چندان درستی هم به نظر نمی‌رسد و قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد.»

بنابی می‌گوید که بسیاری از کشورها از ارائه آمار کرونا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - سرباز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - می‌زنند و اطلاعات درباره این موضوع را پنهان می‌کنند. او با اشاره به این موضوع که ایران این راه را پیش گرفته که آمار رسمی را اعلام کند می‌گوید: «زمانی که تصمیم به اعلام آمار رسمی شده، تا آخر این مسیر باید پیش رفت و مسئولین ما نیز به طور قطع این مسیر را پیش خواهند رفت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - چرا که در غیر این صورت استرس مردم بیشتر خواهد شد و قطعی اینترنت به این استرس کمک خواهد کرد؛ پس به نظر من فضای کشور فضایی نیست که چنین اتفاقی در آن رخ بدهد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone