🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24276.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کشف باج‌افزار جدید با رمزنگاری به شدت قدرتمند

نوع جدیدی از باج افزار کشف شده که از رمزنگاری بیش از حد قدرتمندی بهره می برد. به گزارش موسسه امنیتی فورتیگارد این گونه جدید به نام Nemty شناخته می شود و اخیراً توسط یک بات ...

نوع جدیدی از باج افزار کشف شده که از رمزنگاری بیش از حد قدرتمندی بهره می برد.

به گزارش موسسه امنیتی فورتیگارد این گونه جدید به نام Nemty شناخته می شود و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - اخیراً توسط یک بات توییتر که لینک های مربوط به کدهای بد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - افزارها را منتشر می کند، به اشتراک گذاشته شده. متخصصان حین بررسی کدهای این بد افزار متوجه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - شده اند که شباهت های زیادی بین این نمونه با باج افزار GandCrab وجود دارد؛ باج افزاری که مدتی قبل توسعه دهندگان آن به دلیل به دست آوردن پول کافی، خبر از بازنشستگی خود داده بودند. علاوه بر این نحوه انتشار این بدافزار شباهت های فراوانی با بدافزار سودینوکیبی (بدافزاری بسیار شبیه به GandCrab) دارد.

سودینوکیبی که به نام سودین و REvil هم شناخته می شود بدافزاری است که از روش هایی از جمله آسیب پذیری های روز صفر و کنسول های نرم افزارِ کنترل از دور برای آلوده کردن سیستم ها بهره می برد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران

باج افزار Nemty در مرحله توسعه است اما نگرانی هایی را بر انگیخته

کلیدی که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - امکان رمز گشایی فایل های قفل شده توسط باج - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - افزار را فراهم می کند کشف شده و به همین دلیل احتمالاً Nemty یک «باج افزار به عنوان سرویس» است. در بین کدها، بخش هایی مرتبط با بررسی آدرس آی پی کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، تاجیکستان و اوکراین به چشم می خورند؛ اما رمزنگاری می تواند بدون توجه به موقعیت مکانی کاربر انجام شود. تمامی این ها این تصور را ایجاد می کند که گروه احتمالی توسعه دهنده باج - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - افزار Nemty احتمالاً تا پیش از بازنشستگی به تلاش برای توسعه آن ادامه داده است.

به گفته محققان بررسی های فنی Nemty نشان می دهد که بی نظمی های زیادی در کدهای این بدافزار وجود دارد و به همین دلیل احتمالاً مراحل اولیه توسعه را سپری می کرده است. همچنین یک صفحه پرداخت در شبکه Tor ایجاد شده که خبر از رمز گشایی فایل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - های قفل شده با پرداخت بیت کوین به ارزش معادل با هزار دلار می دهد.

در حالی که قابلیت هایی برای ارسال اطلاعات مرتبط با رمز نگاری داده های قربانی به سرور کنترل باج گیران طراحی شده اما در حال حاضر آدرس - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - آی پی مربوط به سرور یافت نشده و به جای آن یک آدرس لوپ بک مشاهده می شود. به گفته محققان احتمالاً سرور هنوز به طور کامل و برای دریافت داده ها پیکربندی نشده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - است.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران

باج افزار Nemty برای قفل کردن اطلاعات قربانی از روش های رمزنگاری base64 و RC4 بهره می برد. گفته شده که ابتدا از یک مقدار 32 بیتی به عنوان کلید AES-128 استفاده می شود و سپس یک کلید متناظر RSA-2048 تولید می شود. پس از آن به طور غیر معمول از رمز نگاری RSA با اندازه کلید 8192 بیت استفاده می شود - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - تا فایل مربوط به پیکربندی و کلید خصوصی، رمزنگاری شوند.

به گفته محققانِ فورتیگارد معمولاً رشته های 2048 و 4096 بیتی هم برای رمزنگاری و ایمن کردن - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - پیام ها کافی هستند. به همین - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - دلیل استفاده از رشته 8192 بیتی به این منظور بیش از حد نیاز است. علاوه بر این طول کلید بزرگتر موجب می شود زمان تولید کلید و نیز زمان مورد نیاز برای رمزگشایی به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

استفاده از رمز نگاری به شدت قوی به این معنی است که سیستم قربانی عملاً قابلیت رمز گشایی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - را ندارد. این موضوع چندان خوشایند نیست چرا که گاه راهکارهای ارائه شده از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - سوی شرکت های سایبری تنها - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - روش برای بازیابی فایل های قفل شده توسط باج افزارها (بدون پرداخت به تولید کنندگان آن) هستند.

در نهایت محققان اشاره کرده اند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - که باج افزار Nemty با اینکه همچنان در مرحله توسعه قرار دارد، می تواند به طور مؤثری فایل ها را رمزنگاری کند و یک تهدید جدی به حساب می آید. در صورتی که نسخه کامل تری از این بدافزار عرضه شود نگرانی ها بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone