تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24281.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک گجت جدید خود به نام پورتال تی وی را معرفی کرد

فیسبوک از جدیدترین گجت خود به نام پورتال تی‌ وی رونمایی کرده است. این گجت با اتصال به تلویزیون کاربران، آن را به یک نمایشگر هوشمند بزرگ تبدیل خواهد کرد. اتصال پورتال تی‌ وی (Portal ...

فیسبوک از جدیدترین گجت خود به نام پورتال تی‌ وی رونمایی کرده است. این گجت با اتصال به تلویزیون کاربران، آن را به یک نمایشگر هوشمند بزرگ تبدیل خواهد کرد.

اتصال پورتال تی‌ وی (Portal TV) به تلویزیون از طریق کابل HDMI صورت می‌گیرد و پس از اتصال کاربران می‌توانند با کمک دوربین - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۱۲۰ درجه تعبیه شده در آن، تماس‌های تصویری با دیگر افراد لیست مخاطبین فیسبوک خود برقرار کنند. این دستگاه با یک ریموت کنترل عرضه می‌شود تا کاربران بتوانند محیط کاربری آن را هدایت کنند.

همچنین در - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پورتال تی‌ وی ۸ میکروفون محیطی تعبیه - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شده تا کاربران بتوانند به راحتی از فاصله دورتر به این دستگاه فرمان صوتی بدهند. همچنین این دستگاه از دو دستیار صوتی Hey Portal و آمازون الکسا پشتیبانی می‌کند. Hey Portal به کاربران اجازه می‌دهد تا با فرامین صوتی اقدام به کم و زیاد کردن صدا، تعویض آهنگ - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یا برقراری تماس کنند و با کمک آمازون - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - الکسا می‌توانید به جستجو در - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اینترنت بپردازید.

تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی
پورتال تی‌ وی

مهمترین ویژگی پورتال تی‌ وی قابلیت Watch Together است که به کمک آن دو کاربر پورتال تی‌ وی می‌توانند با یکدیگر فیلم تماشا کنند. البته این ویژگی فقط در انحصار فیسبوک واچ است و خبری از پشتیبانی از نتفلیکس و آمازون پرایم نیست. نکته‌ قابل توجه اینجاست که با توجه به این که - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قابلیت Watch Together فقط محدود به - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فیسبوک - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - واچ است، در نتیجه فقط در صورت برقراری تماس از طریق فیسبوک مسنجر می‌توانید به دیدن فیلم - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بپردازید. در هر صورت در این قابلیت، تصویر شخص مقابل شما کوچک شده و به گوشه راست تصویر رفته و فیلم نمایش داده شده کل نمایشگر تلویزیون را اشغال خواهد کرد.

همچنین به منظور حفظ حریم شخصی کاربران، پورتال تی‌ وی مجهز به سوئیچ قطع کردن - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - میکروفون و دوربین است که فیسبوک برای محکم کاری، یک درپوش فیزیکی نیز برای پوشاندن دوربین تعبیه کرده است.

دوربین پورتال تی‌ وی به هوش - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مصنوعی هم مجهز شده است تا کاربران را تشخیص داده و در صورت حرکت کردن آن‌ها، تصویر - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را نیز به دنبال این افراد حرکت دهد. فیسبوک می‌گوید این قابلیت فقط توانایی تشخیص حضور یک شخص را دارد و - تعمیرات یخچال کرال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمی‌تواند هویت آن‌ را بفهمد. همچنین فیسبوک مدعی است که تماس‌های برقرار شده در پورتال تی وی بر بستر های واتساپ و مسنجر است که از رمزنگاری دوسویه بهره‌مند هستند.

فیسبوک پورتال تی‌ وی را ۱۵۰ دلار قیمت‌گذاری کرده است و ۱۴ آبان به بازار عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone