🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24294.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

چگونه عکس های گرفته شده از شب پر ستاره را در فتوشاپ اصلاح کنیم؟

به تصویر اصلی این مطلب خوب دقت کنید. احتمالا برخی از عکس‌هایی که از شب‌های پر ستاره گرفته‌اید شبیه به این عکس باشند و بخواهید آن را ویرایش کنید به طوری که ستاره‌ها در آن ...

به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - تصویر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - اصلی این مطلب خوب دقت کنید. احتمالا برخی از عکس‌هایی که از شب‌های پر ستاره گرفته‌اید شبیه به این عکس باشند و بخواهید آن را ویرایش کنید به طوری که ستاره‌ها در آن درخشان تر شوند. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - ویرایش عکس با کمک فتوشاپ به سادگی انجام پذیر است اما گاهی اوقات ممکن است باعث شود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - تصاویر با مشکلات بیشتری رو به رو شوند و از طرفی مصنوعی به نظر برسند.

یکی از راه‌های مناسب - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - برای اصلاح عکس‌های ثبت شده از آسمان پر ستاره شب، برخورداری از ویژگی Set Color Range به معنی تنظیم بازه رنگ در فتوشاپ و تنظیم سطح رنگ‌های مختلف در این نرم افزار است. البته تنها - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - استفاده از این ابزار نتیجه مطلوبی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - را ارائه نمی‌دهد. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم که به تکنیکی خاص اشاره کنیم که با استفاده از آن می‌توانید راحت تر به ویرایش عکس‌های ثبت شده از آسمان پر ستاره شب بپردازید. با ما همراه باشید.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان

آسمان شب به ندرت از لحاظ درخشندگی سطح یکسانی دارد. در واقع می‌توان تغییر سطح رنگ و همچنین درخشندگی را در جای‌جای اینگونه تصاویر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - مشاهده کرد. به همین دلیل بهتر است ابتدا چند لایه با حالت Normal به تصویر اضافه کنید که بخش‌های مختلف آسمان را - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - بپوشاند. در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - این مثال ابتدا از گوشه بالای سمت راست عکس شروع می‌کنیم و آن را به رنگ سفید با Opacity صد در صد در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌آوریم.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان

حالا دو بار روی لایه ایجاد شده کلیک کنید تا پنجره Layer Style باز شود. در این بخش تنها به اسلایدر پایین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - سمت چپ تمرکز - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌کنیم که عنوان Underlying layer را دارد. با بردن اهرم این اسلایدر به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - سمت راست تُن رنگی تاریک هر لایه با لایه‌ی زیرین آن برابر خواهد شد.

اهرم یاد شده را تا جایی به سمت راست می‌بریم که همانند - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - تصویر زیر، لایه‌ی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - سفید ایجاد شده در بخش قبلی تنها ستاره‌ها را تغییر دهد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان

حالا یک لایه خالی دیگر به تصویر اضافه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌کنیم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - و حالت آن را روی Normal قرار می‌دهیم. گوشه پایین سمت راست آسمان را همانند تصویر زیر به رنگ سفید در می‌آوریم.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان

در حین ویرایش این تصویر، با مشکلی قابل انتظار رو به رو می‌شویم که به علت تفاوت تن رنگی در آسمان به وقوع پیوسته است. وقتی ستاره‌ها نسبت به قبل درخشان تر می‌شوند، زیر مرکز کهکشان راه شیری و در نقطه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - بالایی کوه لکه‌ای سفید قابل مشاهده خواهد بود. برای حذف آن باید از Eraser استفاده می‌کنیم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - و لایه‌ای که ایجاد کرده بودیم را از بین می‌بریم.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان

بخش سمت چپ آسمان از نظر درخشندگی تا حد زیادی شبیه به بخش سمت راست عکس است، به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا با استفاده از Eraser یا ابزار پاک‌کن هر افکتی از لایه‌های ایجاد شده در بخش‌های قبلی که نیازی به آن‌ها نداریم را حذف کنیم.

بعد از آن که کار با یک لایه به اتمام رسید، بهتر است آن را چند بار فعال و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - غیر فعال کنیم تا تفاوتی که ایجاد می‌کند را ببینیم و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - مطمئن شویم که به طور ناخواسته بخش‌های خاصی از آسمان را - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - درخشان‌تر نکرده‌ایم. اگر مرتکب این اشتباه شده باشید، مجددا دو بار روی آن لایه کلیک کنید و سپس اسلایدر‌های بخش Blend-if (پایین پنجره) را آنطور که می‌خواهید تنظیم نمایید.

در صورتی که ستاره‌های - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - نمایش داده شده بیش از حد درخشان شدند می‌توانید تا حد مطلوب Opacity تصویر لایه‌ها را کاهش دهید. در تصویر زیر می‌توانید تفاوت عکس پیش از ویرایش و بعد از ویرایش را می‌توانید مشاهده کنید:

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشهن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** کولر گازی بوش B1ZMI30100 شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone