تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24257.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت فیلمبرداری همزمان با چند دوربین به آیفون‌های ۲۰۱۸ نیز می‌آید

یکی از قابلیت‌هایی که اپل در مراسم رونمایی خانواده آیفون ۱۱ به آن می‌بالید، توانایی فیلم‌برداری همزمان با هر ۴ دوربین گوشی بود. اگرچه کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر آیفون چندان از این خبر خوشحال نشدند و ...

یکی از قابلیت‌هایی که اپل در مراسم رونمایی خانواده آیفون ۱۱ به آن می‌بالید، توانایی فیلم‌برداری همزمان با هر ۴ دوربین گوشی بود. اگرچه کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر آیفون چندان از این خبر خوشحال نشدند و تصور می‌کردند که این قابلیت فقط محدود به آیفون‌های ۱۱ و ۱۱ پرو خواهد بود، - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اما اپل در ادامه - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روند دست و دلبازی بی سابقه خود، این قابلیت را به آیفون‌ها و آیپد پرو‌های ۲۰۱۸ نیز اضافه کرده - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است.

قابلیت مورد بحث به کاربر اجازه می‌دهد که با هر ۳ دوربین پشتی گوشی فیلم‌برداری کند و به طور همزمان فریم‌های مختلف صحنه را ببیند. همچنین به کمک این ویژگی می‌توانید علاوه بر دوربین‌های پشتی، از دوربین سلفی نیز خروجی دریافت کنید تا برای اولین بار - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در آیفون خود بتوانید فیلمی با کادربندی‌های مختلف بگیرید.

با توجه به گزارشات امروز، - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پس از عرضه iOS 13 - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در روز پنج شنبه کاربران آیفون‌های XS، XS Max و XR و همچنین آیپد پرو‌های ۲۰۱۸ نیز می‌توانند از ویژگی مولتی کم بهره‌مند شوند. البته چندان دل خود را صابون نزنید، زیرا اپل با کمی بدجنسی این قابلیت را در اختیار - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاربران - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پرچمداران سال گذشته خود - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قرار داده - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
حالت‌های مولتی کم آیفون XS

به عنوان مثال آیفون XS نمی‌تواند به صورت - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همزمان از هر ۳ دوربین خود (دوربین‌های دوگانه پشتی و دوربین سلفی) خروجی بگیرند. اما به هر حال اگر یکی از دارندگان این آیفون هستید می‌توانید تحت شرایط زیر اقدام به فیلم‌برداری (یا عکس‌برداری) چندگانه کنید:

  • دوربین اصلی و دوربین سلفی
  • دوربین تله فوتو و دوربین سلفی
  • دوربین‌های دوگانه پشتی به صورت همزمان

البته همچنان اپل به صورت رسمی عنوان نکرده است که آیفون‌های ۱۱ نیز قادر خواهند بود که از همه‌ دوربین‌های خود خروجی بگیرند یا خیر. ولی در - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دمویی که در مراسم رونمایی آیفون نمایش داده شد، آیفون ۱۱ پرو به کمک اپلیکیشن فیلمیک قادر بود تا با استفاده - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از هر ۴ دوربین خود فیلم‌برداری کند.

ویژگی مولتی کم ابتدا تحت API مولتی کم (Multi-Cam API) همراه با iOS 13 در همایش سالانه توسعه‌دهندگان اپل معرفی شد. اپل از پیچیدگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این قابلیت گفته بود اما به نحوی توانست این ویژگی را - تعمیرات یخچال بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نیز به آیفون‌های سال گذشته بیاورد.

همچنین با توجه به این که اپل کل تابستان را به توسعه‌دهندگان وقت داده بود تا این قابلیت را به نرم‌افزار‌های خود اضافه کنند، قطعا شاهد حضور برنامه‌های متنوعی با ویژگی مولتی کم خواهیم بود. البته برنامه پیش‌فرض دوربین آیفون از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند و کاربران باید در برنامه‌های ارائه شده در اپ استور به دنبال این قابلیت بگردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام دوستان سایت ***** یخچال بوش KAD80A104 شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone