تعمیرات یخچال بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24261.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هشدار سازمان غذا و داروی آمریکا در مورد سرطان زا بودن داروی رانیتیدین

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در آخرین بیانیه خود اعلام می کند که تعدادی از داروهای گروه «رانیتیدین» (Ranitidine) دارای سطوح ناچیزی از ترکیبات سرطان زا هستند. از این دارو برای درمان حساسیت و ...

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در آخرین بیانیه خود اعلام می کند که تعدادی از داروهای گروه «رانیتیدین» (Ranitidine) دارای سطوح ناچیزی از - تعمیرات یخچال بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ترکیبات سرطان زا هستند. از این دارو برای درمان حساسیت و ریفلاکس استفاده شده و محبوبیت بالایی در آمریکا و ایران دارد.

از سال گذشته میلادی تاکنون سازمان غذا و داروی آمریکا در حال بررسی وجود مواد مضر در تعدادی از داروها بوده - تعمیرات یخچال بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات یخچال بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برخی از داروها را نیز در نتیجه این بررسی در چند ماه گذشته از داروخانه ها جمع کرده است.

سازمان مذکور اعلام می کند که بعضی از داروهای گروه رانیتیدین، حاوی مقادیر - تعمیرات یخچال بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کمی از ترکیب نیتروزامین (Nitrosamine) به نام «N-nitrosodimethylamine» هستند. از این ترکیب به عنوان «عامل احتمالی» ابتلا به سرطان یاد می شود؛ به عبارت دیگر می تواند برخی از مردم را به سرطان مبتلا کند.

تعمیرات یخچال بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
درصد بالایی از مردم - تعمیرات یخچال بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کشورمان از زانتاک برای رفع ریفلاکس معده استفاده می کنند

داروی رانیتیدین تحت عناوین مختلف در آمریکا به فروش می رسد. «زانتاک» (Zantac)، یکی از شناخته شده ترین برندهای این دارو در آمریکا بوده و بدون نسخه نیز قابل خریداری است.

در چند ماه گذشته تعدادی از داروهای حاوی ترکیب نیتروزامین از داروخانه های ایالات متحده آمریکا جمع آوری شده اند ولی سازمان غذا و داروی این کشور اعلام کرده فعلاً برنامه ای برای جمع آوری داروی های گروه رانیتیدین - تعمیرات یخچال بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ندارد. این سازمان مقادیر ناچیز این ترکیب را علت این تصمیم اعلام کرده است.

ترکیب «N-nitrosodimethylamine» در طبیعت، غذاها و آب یافت می شود. سازمان مذکور می گوید میزان این ترکیب در داروهای رانیتیدین تقریباً هم - تعمیرات یخچال بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سطح غذاهاست. پژوهشگران این سازمان در حال مطالعه روی عامل به وجود آورنده این ناخالصی بوده و با انجام تحقیقات قصد دارند میزان خطرناک بودن آن را برای سلامت انسان اندازه گیری کنند.

سازمان غذا و داروی آمریکا قطع ناگهانی این دارو را توصیه نمی کند ولی به کسانی که بدون نسخه پزشک از آن استفاده می کنند پیشنهاد کرده - تعمیرات یخچال بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به فکر استفاده از داروی دیگری برای - تعمیرات یخچال بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - درمان ریفلاکس معده خود باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone