🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24277.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کسب بالاترین امتیاز توسط گلکسی نوت 10 پلاس 5G در تست های جدید DxOMark

گوشی های سامسونگ به خاطر دوربین ها و نمایشگرهای باکیفیت شان معمولا امتیازهای بالایی را از DxOMark وDisplayMate دریافت می کنند. خبر خوب برای دارندگان گوشی جدید گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G و آنهایی که ...

گوشی های سامسونگ به خاطر دوربین ها و نمایشگرهای باکیفیت شان معمولا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - امتیازهای بالایی را از DxOMark وDisplayMate دریافت می کنند. خبر خوب برای دارندگان گوشی جدید گلکسی نوت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - ۱۰ پلاس 5G و آنهایی که قصد خرید این گوشی را دارند آنکه طبق اعلام کارشناسان DxOmark این موبایل حتی با در نظر داشتن تازه ترین ترندهای بازار اسمارت فون هم امتیاز خوبی را در زمینه عکاسی و فیلمبرداری کسب می - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - کند.

در سال های اخیر دوربین تلفن های هوشمند دستخوش - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - تغییرات فراوانی شده است و ضمن برخورداری از امکانات جدید، ترندهای تازه ای را در میان کاربران ایجاد کرده اند که حتی در دوربین های حرفه ای دیجیتال هم نمی توان آنها را پیدا کرد. با - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - در نظر داشتن همین - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - مساله، طبیعی است که بنچمارک های مختلف برای دومین بار در سال جاری دستخوش تغییر شوند و استانداردهای تازه ای برایشان در نظر گرفته - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - شود. DxOmark که از وبسایت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - های مرجع بررسی دوربین تلفن های هوشمند محسوب می شود تست های تازه ای برای دوربین های واید و عملکرد آنها - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - در شب در نظر گرفته است.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان
تصویر سمت راست با دوربین هواوی پی 30 پرو
تصویر سمت چپ با دوربین گلکسی نوت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - ۱۰ پلاس 5G

جالب اینکه گوشی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - گلکسی نوت 10 پلاس 5G در هر دوی این تست ها امتیاز بالایی را کسب کرده و می توان گفت تقریبا در صدر جدول برترین ها قرار گرفته است. تازه ترین اسمارت فون سامسونگ در تست های مربوط به دوربین های واید بالاترین نمره را دریافت کرده که این نیز مرهون حفظ کیفیت بالای تصاویر علیرغم میدان دید وسیع آن نسبت به رقبایش است.

در دسته بندی عکاسی در شب اما گلکسی نوت 10 پلاس 5G مشترکا به همراه هواوی پی ۳۰ پرو که اوایل امسال وارد بازار بازار شد تقریبا در یک جایگاه نشسته است و به - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - خاطر داینامیک رنج پایین تر و کیفیت تصویر اندکی کمتر نسبت به این گوشی حتی در صورت روشن شدن فلش، در جایگاهی اندک پایین تر از آن قرار گرفته است.

با این وجود گلکسی نوت 10 پلاس 5G  با کسب امتیاز کل بالاتر نسبت به هواوی پی ۳۰ پرو در بالاترین نقطه جدول قرار گرفته که این نیز به خاطر اضافه شدن تست های جدید به معیارهای امتیاز - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - دهی DxOMark است. در نتیجه نهایی بررسی این گوشی از آن به خاطر عملکرد فوق العاده اش در عکاسی تحت تمامی شرایط نوری (به غیر از شب)، زوم فوق العاده دو برابری و شبیه سازی بهبود - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - یافته افکت بوکه تجلیل شده است. DxOMark همچنین خاطرنشان کرده که ویدیوهای ضبط شده با این گوشی اکسپوژر مناسبی دارند و به خاطر قابلیت هایی چون فوکوس خودکار بسیار سریع - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - از کیفیت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - بالایی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - برخوردارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone