🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24286.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از دو گوشی گلکسی M10s و M30s در هند رونمایی کرد

روز گذشته سامسونگ تازه ترین اعضای خانواده موبایل های گلکسی ام به نام های M10s و M30s را معرفی کرد. هر دوی این گوشی ها در گروه محصولات مقرون به صرفه جای می گیرند، امکاناتشان ...

روز گذشته سامسونگ تازه ترین اعضای خانواده موبایل های گلکسی ام به نام های M10s و M30s را معرفی کرد. هر دوی این گوشی ها در گروه محصولات مقرون به صرفه جای می گیرند، امکاناتشان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - در حد متوسط است و باتری های بزرگی را در دل خود جای داده اند. گوشی گلکسی M10s با هدف بهبود جایگاه سامسونگ در بازار محصولات اقتصادی معرفی شده و گلکسی M30s موفقیت های سابق این شرکت در حوزه میان رده ها را تکرار خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان

این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - گوشی بهبودهای قابل توجهی نسبت به M10 دارد که حدودا دی ماه سال قبل معرفی شد؛ در بخش جلویی بدنه آن یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد +HD همراه با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خودنمایی می کند. بخش پشتی هم همان طراحی کلی نسل قبلی را دارد با این تفاوت که این بار یک حسگر اثرانگشت هم در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - آن دیده می شود. امکانات تصویربرداری گلکسی M10s هم تغییر چندانی نسبت به نسل قبل پیدا نکرده و باز شاهد همان دوربین اصلی با ترکیب حسگرهای ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز F/1.9 و ۵ مگاپیکسلی واید با گشودگی دهانه لنز F/2.2 هستیم.

در داخل بدنه این موبایل یک چیپست هشت هسته - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - ای اگزینوس 7884B با کلاک هسته ۱.۶ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت رم تعبیه شده که ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی میکند. گوشی گلکسی M10s به یک باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی مجهز شده و از تکنولوژی فست شارژ ۱۵ واتی از طریق کانکتور USB Type-C  پشتیبانی میکند. این گوشی همراه با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - اندروید ۹ پای و رابط کاربری OneUI 1.5 سامسونگ از جعبه خارج می شود و به زودی با قیمت ۱۲۶ دلار در رنگ های آبی و مشکی به بازار هند عرضه می شود.

گلکسی M30s

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان

M30s با برخورداری از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بالاترین ظرفیت باتری را در میان موبایل های سامسونگ دارد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده و در بخش پشتی بدنه نیز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - میزبان یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز F/2.0 و حسگر ۸ مگاپیکسلی الترا واید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - و حسگر ۵ مگاپیکسلی عمق سنج است. موقعیت حسگر اثرانگشت دستگاه نیز تغییری نسبت به نسل قبل نداشته و بالای برند سامسونگ خودنمایی میکند.

توان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - پردازشی این گوشی از طریق چیپ ۱۰ نانومتری اگزینوس 9611 تامین می شود که چهار هسته کورتکس A73 با کلاک ۲.۳ گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A53 با کلاک کاری ۱.۷ گیگاهرتزی دارد. این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - گوشی ۴ یا ۶ گیگابایت رم دارد و برهمین اساس میتواند ۶۴ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - قابل ارتقاء داشته باشد. گلکسی M30s به همراه اندروید ۹ پای و پوسته One UI 1.5 از جعبه خارج می شود و دیگر امکاناتش به پشتیبانی از دو سیم و جک هدفون ۳.۵ میلی متری خلاصه می شود.

میان رده جدید سامسونگ نیز در رنگهای مشکی، آبی و سفید با قیمت پایه ۱۹۶ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کردکوی استان گلستان - دلار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone