تعمیرات یخچال دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24282.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کوئیک با موتور برلیانس صادر می شود؛ همکاری سایپا با شرکت آفریقایی مورِزا

یک شرکت خودروسازی متعلق به کشور آفریقای جنوبی به نام مورِزا اعلام کرده است که قصد دارد با همکاری گروه خودروسازی سایپا برخی از محصولات این گروه را در جنوب قاره آفریقا مونتاژ کند. در ...

یک شرکت خودروسازی متعلق به کشور آفریقای جنوبی به نام مورِزا اعلام کرده است که قصد دارد با همکاری گروه خودروسازی سایپا برخی از محصولات این گروه را در جنوب قاره آفریقا مونتاژ کند.

در اطلاعیه این شرکت آمده است که به کمک سرمایه گذارانی از امارات متحده عربی چند خودروی ایرانی متعلق به گروه خودروسازی سایپا که با ذائقه رانندگان آفریقایی همخوانی دارند در بازار خودروهای ارزان قیمت این قاره مونتاژ خواهند شد.

در همین راستا تادندا مونگوفا، مدیر اجرایی مورِزا اعلام کرد: «با بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که برخی از مجموعه خودروی های ارزان شرکت ایرانی سایپا از نسل "کیا ریو" را متناسب با ذائقه و قدرت خرید برخی شهروندان در 14 - تعمیرات یخچال دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کشور جامعه اقتصادی جنوب آفریقا (سادک) بازتولید و مونتاژ کنیم، چرا که حتی بر خودروهای دست دوم وارداتی به کشورهای آفریقایی نیز مالیات های سنگینی تعلق می گیرد که مصرف آنها را برای کاربران - تعمیرات یخچال دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آفریقایی بسیار دشوار کرده است.»

تعمیرات یخچال دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

وی در ادامه افزود: «در ابتدا خودرو سایپا کوئیک کراس اور و بعد از آن مدل هاچ‌بک این خودرو تولید و در مرحله دوم خودروهای نوع وانت، پروجکت 2012، تیبا و "ساینا پس از دریافت تعدادی آبشن در بازار خودروهای ارزان قیمت - تعمیرات یخچال دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آفریقا عرضه خواهند شد.»

گفته می شود با حضور گروه خودروسازی سایپا - تعمیرات یخچال دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در نمایشگاهی در ژواهنسبورگ در سال 1393 تعدادی از فعالان بازار خودرویی جنوب آفریقا تمایل خود نسبت به همکاری - تعمیرات یخچال دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با این شرکت را ابراز کرده و این همکاری مشترک نیز از این نمایشگاه آغاز شده است.

در نمایشگاه مذکور بیش از 120 شرکت فعال در بخش های مختلف از جمله شرکت‌های خودروسازی مهم ژاپنی، کره ای، چینی، آمریکایی و اروپایی حضور داشته و دستاورد های خود را به نمایش گذاشته بودند.

لازم به یادآوری است که در کشورهای جنوب آفریقا به علت وضعیت نه چندان مساعد - تعمیرات یخچال دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اقتصادی شهروندان، خودروهای ارزان قیمت خواهان فراوانی داشته و اغلب افراد از خودروهای درجه دو کشور های آمریکایی و اروپایی استفاده می کنند. در این شرایط به نظر می رسد که محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا همچون کوئیک می تواند از فروش خوبی برخوردار شوند.

اما عجیب است که شرکت تولید کننده که نام Mureza Prim8 را برای کوییک در نظر گرفته، این محصول را رقیبی برای خودرو مدرن ساندرو - تعمیرات یخچال دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - استپ وی می داند!

براساس اطلاعات اولیه، موتور این خودرو حالا با پیشرانه مورد استفاده در خودروهای برلیانس (موتور 1.5 لیتری) مشترک است و بیش از یکصد اسب بخار قدرت دارد، همچنین گیربکس اتوماتیک CVT و  آپشن هایی نظیر کروز کنترل، سنسور پارک، - تعمیرات یخچال دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ایربگ 4 گانه، ESP و...نیز برای نسخه صادراتی کوییک در نظر گرفته شده است که شانس این خودرو را برای رقابت در بازار آفریقا افزایش می دهد، اما پرسش مهمتر این است که آیا سایپا می تواند با توجه به تحریم های صنعت خودرو، قطعات لازم برای تولید منظم چنین خودرویی را تامین کند یا خیر؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone