🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24295.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل A13 بایونیک را معرفی کرد؛ قویترین چیپست دنیای موبایل

اپل از چیپست A13 Bionic که قلب تپنده آیفون‌های 2019 خواهد بود رونمایی کرد. این شرکت در مراسم رونمایی آیفون‌های 2019 درباره چیپست جدید این گوشی‌ها گفت: A13 Bionic سریعترین CPU ای است که تا ...

اپل از چیپست A13 Bionic - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان - که قلب تپنده آیفون‌های 2019 خواهد بود رونمایی کرد. این شرکت در مراسم رونمایی آیفون‌های 2019 درباره چیپست جدید این گوشی‌ها گفت:

A13 Bionic سریعترین CPU ای است که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان - تا به حال در اسمارت‌فون‌ها به کار رفته و سریعترین پردازشگر گرافیکی هم در آن وجود دارد.

البته اپل هنوز مشخصا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان - نگفته که این مجموعه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان - چه اندازه سریعتر از سایر محصولات موجود در بازار هستند و تنها با نمایش نمودارهای زیر اطلاعات اندکی در اختیار حضار قرار داد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان

البته با توجه به اینکه نمودارهای فوق گمراه کننده‌تر از چیزی که باید باشند طراحی شده‌‌اند اطلاعات چندانی از آن‌ها به دست نمی‌آید و مشخص نیست که A13 Bionic چند درصد از A12 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان - Bionic سریعتر است. به نظر می‌رسد باید منتظر بنچمارک‌های این سری باشیم تا جزئیات بیشتری از عملکرد آن در اختیارمان قرار بگیرد.

اپل در مورد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان - چیپست جدیدش گفته که A13 Bionic از لحاظ مصرف انرژی بهینه‌ترین چیپست ساخت این شرکت است و می‌تواند 4 ساعت زمان مصرف بیشتر برای آیفون 11 پرو و تا 5 ساعت مصرف بیشتر برای آیفون 11 پرو مکس به ارمغان بیاورد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان

علاوه بر این چیپست اپل 8.5 میلیارد ترانزیستور را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان - روی خود جای داده و با در اختیار داشتن موتور عصبی 8 هسته‌ای و انجام 1 تریلیون عملیات در ثانیه، قدرتمندترین عملکرد در زمینه یادگیری ماشین را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هرسین استان کردستان - در بین رقبا از خود نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone