تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24284.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل کلمه اسلوفی را به نشان تجاری تبدیل می‌کند

اپل کلمه «اسلوفی» را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) ثبت کرد تا با تبدیل این کلمه به نشان تجاری، شرکت ها را از توسعه اپلیکیشن برای این قابلیت منع کرده و ...

اپل کلمه «اسلوفی» را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) ثبت کرد تا با تبدیل این کلمه به نشان تجاری، شرکت ها را از توسعه اپلیکیشن برای این قابلیت منع کرده و آنرا در انحصار خود نگه دارد.

زمانی که اپل در رویداد هفته گذشته خود برای قابلیت سلفی در حالت اسلوموشن آیفون 11 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - از کلمه «اسلوفی» (Slofie) استفاده کرد، تماشاچیان به این کلمه من در آوردی خندیدند و گمان کردند کمپانی کوپرتینویی این کلمه را برای شادی تماشاچیان ساخته. اما ظاهراً این کلمه به مذاق مدیران این کمپانی خوش آمده چون قرار است آنرا به نشان تجاری تبدیل کنند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران

اپل قصد دارد با تبدیل کلمه اسلوفی به نشان تجاری، کمپانی های دیگر را از توسعه اپلیکیشن برای این قابلیت منع کند. قابلیت اسلوفی با معرفی خانواده آیفون 11 معرفی شد و کمپانی کوپرتینویی قصد دارد این ویژگی در انحصار آیفون ها بماند. اپل با پرداخت 400 دلار این نام را ثبت کرده است.

اپل هنوز اپلیکیشن اسلوفی را توسعه نداده و این قابلیت در دوربین آیفون 11 «اسلو-مو» (slo-mo) نامگذاری شده.

در حالت اسلوفی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - می توان با دوربین سلفی آیفون 11 تصویربرداری با نرخ 120 فریم بر ثانیه انجام داد و با کم کردن سرعت ویدیو، خروجی خلاقانه ای ایجاد کرد. اپل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - در رویداد رونمایی از خانواده آیفون 11 تاکید زیادی روی این قابلیت کرد و به دنبال این است تا به کمک آن فروش آیفون ها را زیاد کند.

جالب است - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - بدانید سال 2011 یک شرکت ارتباطات بیسیم در هنگ کنگ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - که حالا ورشکست شده، کلمه SlowFi را ثبت تجاری کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اسما نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم روستای وچات سوادکوه خدمات دارید.
پاسخ: بله در روستای وچات شهر سوادکوه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone