🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24289.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ LifeShip می‌خواهد DNA شما را به ماه بفرستد

یک استارتاپ فعال در زمینه بیوتکنولوژی می خواهد در اقدامی دیوانه وار یک هرم روی ماه ساخته و دی ان ای انسانها و اطلاعات ژنتیکی گیاهان و موجودات زمین را در آن ذخیره کند. استارتاپ ...

یک استارتاپ فعال در زمینه بیوتکنولوژی می خواهد در اقدامی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - دیوانه وار یک هرم روی ماه ساخته و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - دی ان ای انسانها و اطلاعات ژنتیکی گیاهان و موجودات زمین را در آن ذخیره کند.

استارتاپ «لایف شیپ» - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - (LifeShip) توسط مهندس و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - کارآفرینی به نام «Ben Haldeman» با سابقه تحصیلی درخشان بنیانگذاری شده. او روی چندین پروژه مختلف از جمله توسعه تجهیزات برای پیدا کردن آمینو اسیدها در مریخ و همچنین ساخت تلسکوپ برای رصد سیارات و سیستم های ستاره ای فعالیت کرده است.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان

«Haldeman» ایده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - ارسال اطلاعات ژنتیکی موجودات زمین به ماه را به دلیل نگرانی از سرنوشت زمین در دهه های آینده اعلام کرده و می گوید:

«قصد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - داریم با ارسال اطلاعات ژنتیکی موجودات زمین به ماه، نجات دهنده نسل های آینده باشیم و هدیه ای به نوادگان خود بدهیم. اگر بتوانیم آرشیو اطلاعات ژنتیکی را به ماورای منظومه شمسی بفرستیم، موجودات فرازمینی را هم بی نصیب نگذاشته ایم.»

او دلیل انتخاب هرم را شناخته شده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - بودن آن در تقریباً تمام فرهنگ ها عنوان کرده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - و می گوید:

«هرم نماد شناخته شده ای روی زمین است و تقریباً در همه فرهنگ ها به چشم می خورد. فکر می کنم اگر یک هرم کوچک روی ماه ساخته و داده های ژنتیکی ساکنین کره زمین را در آن قرار دهیم، ادای دینی به زمین و بشریت کرده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - ایم. این نماد برای بشر بسیار ویژه خواهد بود.»

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان

او علت انتخاب ماه برای ذخیره آرشیو اطلاعات ژنتیکی را آسان شدن سفر به آن در چند سال آینده می داند. قرار است استارتاپ او در سال های آتی، دی ان ای ها و دیگر اطلاعات ژنتیکی را در یک آرشیو عظیم پلیمری که او آنرا «کهربای مصنوعی» نامیده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - گردآوری کرده و به فضا پرتاب کند. قرار دادن دی ان ای گیاهان و حشرات در کهربا منجر به دوام چندین میلیون ساله آنها می شود.

«Haldeman» می خواهد از طریق استارتاپ خود به تمام ساکنین کره زمین این شانس را بدهد تا با پرداخت تنها 99 دلار، - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - اطلاعات ژنتیکی خود را به ماه بفرستند. او و تیمش می خواهند با ارسال اطلاعات ژنتیکی انسان ها به ماه کاری کنند تا ساکنین کره زمین پس از خیره شدن به آسمان حس کنند قطعه ای از بدن آنها به جزوی از فضا تبدیل شده است.

ایده استارتاپ لایف شیپ شبیه کپسول زمان است با این تفاوت که به جای قرار دادن ویدیو یا صفحه ای از روزنامه در کپسول، اطلاعات - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - ژنتیکی ساکنین کره زمین در آن قرار گرفته و به جای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - اینکه در زمین دفن شود سر از قمر کره زمین در خواهد آورد.

بناست تا دو سال آینده اولین دسته از دی ان ای ها جمع آوری شده و سال 2021 به ماه ارسال - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone