تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24279.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

لو رفتن اسناد محرمانه از نحوه جاسوسی روسیه از شهروندان این کشور

به تازگی اسنادی از تجهیزات جاسوسی روسیه به نام SORM لو رفته که نحوه دسترسی مقامات این کشور به تماس های تلفنی، پیامک ها و داده های شخصی میلیون ها شهروند را نشان می دهد. ...

به تازگی اسنادی از تجهیزات جاسوسی روسیه به نام SORM لو رفته که نحوه دسترسی مقامات این کشور به تماس های تلفنی، پیامک ها و داده های شخصی میلیون ها - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شهروند را نشان می دهد. اسناد فاش شده از دست داشتن نوکیا حکایت دارند.

اپراتورها و ارائه دهندگان اینترنت موظف به نصب تجهیزات شنود هستند

در کشور روسیه جعبه های آهنی بزرگی مستقیماً به شبکه اپراتورها و شرکت های ارائه دهنده اینترنت وصل شده اند. درون این جعبه ها که به اندازه ماشین لباسشویی هستند، تجهیزاتی قرار گرفته - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که به سازمان های امنیتی روسیه اجازه می دهد به شکل قانونی به تماس ها و پیامک های میلیون ها شهروند این کشور - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دسترسی - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پیدا - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنند. اپراتورها، شرکت های ارائه دهنده اینترنت و شرکت های فناوری (از جمله تلگرام) موظف به پیروی از این قانون - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هستند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
محل قرار گیری تجهیزات شنود با رنگ قرمز مشخص شده است.

تجهیزات جاسوسی روسیه به نام - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - «SORM» تا مدت ها سری مانده بود، اما اخیراً اسنادی از آن لو رفته که نحوه دسترسی مقامات روسی به تماس - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های تلفنی، پیامک ها و داده های شخصی مشتریانِ بزرگ ترین اپراتور تلفن - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همراه این کشور به نام «موبایل تله سیستمز» (Mobile TeleSystems) یا به اختصار «ام تی اس» را نشان می دهد.

اسناد لو رفته به حجم 2 ترابایت از هارد پشتیبان یکی از کارمندان شرکت نوکیا نتورکس (Nokia Networks) بدست آمده که همکاری طولانی مدتی با اپراتور ام تی اس داشته و به تعمیر و نگهداری از - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تجهیزات آن می پردازد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
تجهیزات شنود دسترسی به تماس ها و پیامک ها را از راه دور امکان پذیر می کنند.

اسناد فاش شده نشان می دهند بین سال های 2016 تا 2017، نوکیا در برنامه ریزی و به روز رسانی شبکه اپراتور - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ام تی اس در تعدادی از شهرهای - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روسیه دست داشته است. تجهیزات شنود با اتصال به شبکه مخابرات، مستقیماً داده های رد و بدل شده بین گوشی ها از جمله تماس ها، پیامک ها و داده های دیگر را در - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اختیار مقامات روسی گذاشته اند.

نوکیا - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - طبق آنچه که «شنود قانونی» اعلام شده می گوید به دولت روسیه در نصب «پورت» در شبکه کمک کرده ولی هرگونه ذخیره سازی، تحلیل و پردازش داده های مشتریان را تکذیب کرد. در اسناد فاش شده آدرس و محل نصب تجهیزات شنود مشخص شده و یکی از تصاویر جعبه مهر و موم شده شنود را نشان می دهد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
نمایی از تجهیزات شنود SORM

«شنود قانونی»، همانطور که از نامش پیداست به دولت ها اجازه می - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دهد تا به بهانه مبارزه با تروریسم به طور قانونی به داده های حساس شهروندان دسترسی داشته باشند.

سخنگوی اپراتور ام تی اس از نظر دادن در این رابطه خودداری کرد. نوکیا نیز هرگونه عمل غیرقانونی را رد و اقدامات خود را در راستای پشتیبانی از - تعمیرات یخچال دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حقوق بشر اعلام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone