🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41097.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر کالبدشکافی هوآوی میت 10 منتشر شد

همان طور که می دانید هوآوی امسال در شهر برلین از سه تلفن هوشمند میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین رونمایی کرد که هر سه پرچمدار از مشخصات قابل توجهی برخوردار ...

همان طور که می دانید هوآوی امسال در شهر برلین از سه تلفن هوشمند میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دیزاین رونمایی کرد که هر سه پرچمدار از مشخصات قابل توجهی برخوردار بوده، و به واحد پردازشی هوش مصنوعی مجهز شده اند.

حالا نخستین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تصاویر کالبدشکافی عضو اصلی خانواده جدید پرچمداران هوآوی یعنی میت 10 از سوی یک کاربر چینی منتشر شده، که قطعات داخلی این موبایل و اجزای تشکیل دهنده آن را نمایش می دهند.

پنل پشتی میت 10  مانند اکثر موبایل های جدید با چسب به شاسی متصل شده است

لازم به ذکر است که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بدنه میت 10 از فلز و شیشه ساخته شده و برای باز کردن آن علاوه بر پیچ گوشتی، باید از یک دمنده هوای گرم (به منظور جدا کردن پنل پشتی که با چسب به شاسی متصل شده) نیز استفاده کرد. نکته جالب توجه اینکه در مدل های پرو و پورشه دیزاین به دلیل قرارگیری اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی، جدا کردن این بخش نیازمند دقت و ظرافت بیشتری خواهد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بود.

فرآیند باز کردن هوآوی میت 10 نیز بدین صورت است که پس از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جدا کردن محفظه سیم کارت، دو عدد پیچ در دو سمت پورت USB-C باز شده و سپس پنل پشتی با اعمال حرارت از بدنه جدا می شود. مرحله بعدی نیز ساده بوده و شامل باز کردن تمام پیچ هاییست که در بالا و پایین باتری قابل رؤیت هستند.

گفتنی است محصول جدید هوآوی از استاندارد IP53 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب و غبار برخوردار بوده، و با چیپست قدرتمند کایرین 970، چهار گیگابایت رم و اندروید 8.0 به دست مشتریان می رسد.

در ادامه تصاویر مربوط به کالبدشکافی هوآوی میت 10 را مشاهده می کنید:

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone