🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33857.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی از ایربادهای جدید آندر آرمور حاصل همکاری با JBL

ایربادهای بیسیم برای استفاده در باشگاه های ورزشی ایده آل هستند، البته اگر با تکان های متعدد داخل گوشتان باقی بمانند. آندر آرمور به این مشکل آگاه است و با همکاری JBL تلاش کرده در دو محصول ...

ایربادهای بیسیم برای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی - استفاده در باشگاه های ورزشی ایده آل هستند، البته اگر با تکان های متعدد داخل گوشتان باقی بمانند. آندر آرمور به این مشکل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی - آگاه است و با همکاری JBL تلاش کرده در دو محصول جدید آن را حل کند.

محصول اول پایووت (Pivot) نام دارد که به گونه ای از بالا روی گوش قرار می گیرد. مدل دیگر ری اَکت (React) است. هر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی - دو این مدل ها - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی - به خوبی در گوشی جای می گیرند و به لطف گواهینامه استاندارد IPXX7 در برابر نفوذ آب مقاوم و در عین حال سبک وزن هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی
ایرباد آندر آرمور پایووت

اگر می - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی - خواهید صدای محیط اطراف را بشنوید کافی است کلیدی را که روی آنها تعبیه شده بفشارید تا صدای موسیقی پخش شده کاهش یابد و صدای محیط تقویت شده به گوشتان برسد. این قابلیت که در بسیاری از هدست های سازنده های دیگر هم تعبیه شده می تواند در حین فعالیت در محیط خارجی نیز مفید باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی
ایرباد آندر آرمور ری اکت

هر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی - دو این هدست ها وعده دوام باتری 9 ساعته - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی - را با یک بار شارژ می دهند. زمان شارژ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی - هم 2 ساعت طول می کشد. در میان سیمی که دو گوشی را به هم وصل می کند میکروفن تعبیه شده و در کنار آن 4 کلید برای کنترل ایرباد قرار گرفته اند.

قرار است ایربادهای پایووت و ری اکت با قیمت 140 دلار عرضه شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی

برای اطلاع از سایر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شازند استان مرکزی - خبرهای مرتبط با رویداد IFA 2018 برلین صفحه اختصاصی دیجیاتو را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone