🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41162.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

پس از فراموش کردن رمز روتر، چگونه به آن دسترسی پیدا کنیم؟

اگر دقت کرده باشید، می دانید که روی اغلب روترها نام کاربری و رمز پیش فرضی از روی کارخانه تنظیم شده است. این کار برای آن انجام می شود که امنیت رابط وب کاربران تا ...

اگر دقت کرده باشید، می دانید که روی اغلب روترها نام کاربری و رمز پیش فرضی از روی کارخانه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تنظیم شده است. این کار برای آن انجام می شود که امنیت رابط وب کاربران تا حد زیادی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ارتقا پیدا کند.

این نام کاربری و رمز عبور، قابل تغییر نیز هست و کاربران می توانند در صورت نیاز آن را شخصی سازی کنند. البته این موضوع یک مشکل هم دارد؛ فراموشی. اگر فرد فراموش کاری هستید ممکن است در مورد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این موضوع با مشکل مواجه شوید.

رمز روتر چیزی نیست که هر روز با آن سر و کار داشته باشیم و ممکن است هر چند ماه یک بار به سراغش برویم. پس به همین ترتیب احتمال فراموش کردن آن بسیار بالاست. اما در صورت فراموش کردن رمز روتر نیز نباید نگران شد.

چرا که می توانید با ریست کردن روتر و بازگرداندن تنظیمات به حالت کارخانه، دوباره به آن دسترسی پیدا کنید. شاید کمی زمان بر باشد اما در نهایت به چیزی که دنبالش هستید خواهید رسید. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پس با دیجیاتو همراه باشید تا ببینیم چطور پس از فراموش کردن رمز روتر می توان دوباره به آن دسترسی پیدا کرد.

در جستجوی اطلاعات پیش فرض

پیش از ریست کردن روتر بهتر است برای یک بار هم که شده دوباره رمز و نام کاربری پیش فرض را روی آن امتحان کنید. چرا که امکان آن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - وجود دارد که اصلا این اطلاعات را تغییر نداده باشید.

علاوه بر این، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باید این موضوع را هم بدانید که با ریست - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کردن روتر، تمام تنظیمات آن دوباره به حالت کارخانه باز می گردد و برای دسترسی به تنظیمات باز هم نیازمند اطلاعات پیش فرض هستید.

پس در هر صورت به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این اطلاعات نیاز دارید و باید پیش از شروع هر کاری از داشتن آن ها اطمینان حاصل کنید. اما در صورتی که آن ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را هم فراموش کرده اید، بهتر است به راهکارهایی که در زیر به آن ها اشاره می کنیم خوب دقت کنید:

  • خواندن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دستورالعمل روتر: مدل های مختلف روتر - حتی آنهایی که توسط یک شرکت ساخته شده اند - اغلب رمز و نام های کاربری پیش فرض متفاوتی دارند. اما یک راه ساده برای پیدا کردن این اطلاعات وجود دارد؛ خواندن دستوالعمل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کارخانه. با این حال اگر دستورالعمل را هم گم کرده اید، می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل به آن دست پیدا کنید.
  • به دنبال یک برچسب روی روتر بگردید: روی برخی از روترها برچسب هایی وجود دارد که حاوی اطلاعاتی مانند نام کاربری و رمز عبور است. پس در صورت نیاز، خود روتر را بررسی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کنید و به دنبال یک برچسب حاوی اطلاعات بگردید.
  • نام های کاربری و رمزهای عمومی را امتحان کنید: در بسیاری از موارد، نام کاربری پیش فرض روترها، «admin» است. پس حتما این مورد را برای یک بار هم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که شده امتحال کنید. از سوی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دیگر رمزهای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عبور عمومی بسیاری از روترها نیز «admin» است. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - البته امکان آن هم وجود دارد که هیچ رمز عبوری روی روتر تنظیم نشده باشد. در این صورت نام کاربری را «admin» بگذارید و فیلد رمز عبور - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را به حال خود رها کنید.
  • سری به RouterPasswords.com بزنید: در صورتی که هیچ یک از روش های فوق موفقیت آمیز نبودند، بهتر است سری به وبسایت RouterPasswords.com بزنید. وبسایت مذکور، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - لیست جامعی از تمام نام ها کاربری و پسوردهای پیش فرض روترها را در خود جای داده که با مراجعه به آن حتما - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می توانید اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید.

بازگشت به کارخانه

روی بدنه تمامی روترها، کلیدی به نام «Reset» وجود دارد که با فشردن آن تمام تنظیمات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دستگاه به حالت کارخانه باز می گردد. منظور از تمام تنظیمات یعنی همه اطلاعاتی که در طول دوران استفاده برای روتر تعریف کرده اید؛ از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پسوردها گرفته تا تنظیمات پورت ها.

اما در صورت فراموش کردن رمز روتر، چاره ای به جز ریست - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - روتر ندارید. به نوعی باید تمام تنظیمات اعمال شده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تان را فدای دسترسی دوباره به روترتان کنید. با این حال اعمال تنظیمات روتر، کار چندان دشواری نیست و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می توان با خواندن دستورالعمل دوباره آن ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را از نو تعریف کرد.

اما دقیقا این کار را چه طور باید انجام داد. کلید ریست اغلب در پشت روترهای جای گرفته است. در بسیاری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از موارد، شبیه به کلیدهای معمولی نیست و در واقع شباهت زیادی به یک حفره ریز دارد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

در هر صورت شکل و ظاهرش آنقدرها مهم نیست. چیزی که مهم است نحوه کار کردن با آن است. باید هنگامی که روتر روشن است، کلید ریست را فشار دهید و برای ۱۰ ثانیه آن را نگه دارید. پس از رها کردن آن روتر ریست خواهد شد و به حالت کارخانه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باز می گردد. با انجام - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این کارها، حالا می توانید با استفاده از رمز و نام کاربری پیش فرض وارد تنظیمات روتر شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone