تعمیرات یخچال زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24333.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی فری باد 3 با چیپ صدای اختصاصی و قابلیت حذف نویز رونمایی شد

ایرپاد و گلکسی باد اپل و سامسونگ نزد کاربران محبوبیت بالایی دارند. شرکتی که هنوز نتوانسته همانند دو رقیب ذکر شده دل هواداران را با ایرباد به دست بیاورد، هواوی است. «فری‌ باد 3» (FreeBuds ...

ایرپاد و گلکسی باد اپل و سامسونگ نزد کاربران محبوبیت بالایی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - دارند. شرکتی که هنوز نتوانسته همانند دو رقیب ذکر شده دل هواداران را با ایرباد به دست بیاورد، هواوی است. «فری‌ باد 3» (FreeBuds 3) ایرباد جدید هواوی پتانسیل خاتمه دادن به این روند را دارد.

هواوی فری باد 3 آخرین ایرفون بیسیم ساخت هواوی است و جانشین فری باد 2 پرو می شود که سال پیش به بازار آمد. شکل ظاهری آن شباهت زیادی به ایرپاد اپل داشته و کمی هم شبیه به هدفون - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - سیم دار گوشی هواوی پی 30 پرو (بررسی دیجیاتو) است.

هواوی می گوید در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - فری باد 3 از آخرین فناوری ها برای بهبود تجربه شنیداری استفاده است. به همین منظور از چیپ صدای اختصاصی Kirin A1 در این گجت استفاده شده که علاوه بر پشتیبانی از بلوتوث 5.1، پنجاه درصد انرژی کمتری مصرف کرده و نزدیک به 5 درصد از چیپ H1 ایرپاد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - کوچکتر است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران

حفره های گوشی ها طوری طراحی شده اند تا شنیدن صداها دقیق صورت گیرد. قابلیت حذف نویز را نیز می توان در هر لحظه فعال یا غیر فعال کرد. سیستم هوشمند کنترل نویز، صدای خروجی هر گوشی را تنظیم کرده و سنسور Bone نیز هنگام حرف زدن کاربر هنگام حرکت نویزهای محیطی را فیلتر می کند. مجموعه اینها سبب شده تا صدای کاربر حتی هنگام حرکت با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت نیز شفاف باشد.

هواوی فری باد 3 از درایورهای دینامیک 14 میلیمتری با حساسیت بالا و تیوب اختصاصی بیس تشکیل شده است. چیپ Kirin A1 کاهش تاخیر حدوداً 30 درصدی را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - به ارمغان آورده و سبب شده تا جدیدترین ایرباد هواوی کمترین تاخیر را در مقایسه با رقبا داشته باشد. به عنوان مقایسه فری باد 3 تاخیر 190 میلی ثانیه ای و نسل دوم ایرپاد تاخیر 220 - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - میلی ثانیه ای و گلکسی باد سامسونگ تاخیری برابر با 564 میلی ثانیه دارد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران

طراحی جدید قاب، دوام باتری بالا و شارژ سریع تر

نسل اول فری باد قابی بالشت مانند داشت که در فری باد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - 2 پرو به قاب مربعی تغییر شکل داد. حالا هوای در فری باد 3 طرح دایره ای را برگزیده که از فناوری سوپر شارژ هم پشتیبانی می کند. سازنده چینی مدعی شده فری باد 3 به واسطه این تکنولوژی با سیم 100 درصد و با شارژر بیسیم 50 درصد سریع تر از جدیدترین نسل ایرپاد شارژ می شود. با یکبار شارژ می توان تا 4 ساعت و در صورت شارژ با قاب 20 ساعت از این گجت پوشیدنی استفاده کرد.

هواوی فری باد 3 در رنگ های سفید و مشکی اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. هنوز از قیمت و تاریخ عرضه دقیق این محصول - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - اخباری منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone