تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37338.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوگل کروم حالا لینک ها را به طور خودکار کوتاه می کند

حتما شما هم هنگام مرور وب به لینک هایی برخورد کرده اید که در انتها دارای ترکر بوده یا صف طویلی از کلمات درهم و برهم و اضافی را در بر گرفته اند. طبیعتا هنگام ...

حتما شما هم هنگام مرور وب به لینک هایی برخورد کرده اید که در انتها دارای ترکر بوده یا صف طویلی از کلمات درهم و برهم و اضافی را در بر گرفته اند. طبیعتا هنگام به اشتراک گذاری یک لینک این چنینی، هیچ کس دوست ندارد که دنباله های اضافی اش را هم برای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دیگران - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بفرستد.

به همین خاطر گوگل در نسخه ۶۴ کروم با ایجاد تغییری بسیار مفید، دنباله های اضافی لینک ها را هنگام اشتراک گذاری برایتان پاک می کند. خوشبختانه این کار به طور خودکار انجام می شود و برای فعالسازی آن نیازی به دستکاری تنظیمات مرورگر نخواهید داشت.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

در گوگل کروم ۶۴، کافیست برای اشتراک گذاری یک لینک از منوی Share مرورگر اقدام کنید تا شاهد قطع دنباله های آن باشید. البته در صورت کپی کردن لینک از نوار آدرس همچنان می توانید آن را به شکل کامل با دیگران به اشتراک بگذارید.

اگر چه این قابلیت در اکثر مواقع - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بسیار مفید و کاربردیست، اما هنگام اشتراک گذاری می تواند تگ های anchor - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یک وبسایت را هم در صورت وجود حذف کند. این کار ممکن است باعث بارگذاری ناقص وبسایت شود که موضوع - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - چندان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خوشایندی نیست، هر چند که به ندرت این اتفاق خواهد افتاد.

در انتها باید بدانید که این قابلیت فقط در گوگل کروم ۶۴ کار می کند، بنابراین در نسخه ۶۳ یا قدیمی تر قادر به بهره گیری از آن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نخواهید بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone