تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37335.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ زبان طراحی Infinity Display را به تمام میان رده های خود می آورد

رسانه های کره ای در گزارش های تازه خود آورده اند که سامسونگ قصد دارد زبان طراحی Infinity Display و نیز پنل های OLED خود را به تمام موبایل های میان رده اش بیاورد. گفته ...

رسانه های کره ای در گزارش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های تازه خود آورده اند که سامسونگ قصد دارد زبان طراحی Infinity Display و نیز پنل های OLED خود را به تمام موبایل های میان رده اش بیاورد. گفته می شود تصمیم سامسونگ با هدف ایجاد یک وجه تمایز بزرگ با دیوایس های چینی اتخاذ شده که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - طی چند وقت اخیر، دردسر زیادی برای این کمپانی چه در خاک کره و چه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در دیگر نقاط جهان درست کرده اند.

بهره گیری از Infinity Display و نمایشگری اندک خمیده با کمترین حاشیه ممکن، قطعاً به سامسونگ اجازه می دهد رقابتی سازنده تر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با موبایل های تخت داشته باشد و از طرف دیگر، قیمت میان رده هایش که معمولاً از همتایان چینی گران تر هستند را تعدیل کند.

این حرکت تازه، جای تعجب چندانی ندارد و معمولاً برخی از مهم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ترین ویژگی های موبایل های پرچمدار بعد از مدتی راه خود را به میان رده ها باز می کنند؛ اما - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سامسونگ قطعاً از سال بعد نیازمند ویژگی دیگری برای موبایل های پریمیوم خود خواهد بود تا کماکان فاصله میان پرچمداران و میان رده ها حفظ شده و کاربران دلیلی برای پرداخت پول بیشتر داشته باشند.

و این همه ماجرا نیست. اگر اخبار را دنبال کرده باشید می دانید که اپل اخیراً سفارش پنل های نمایشگر آیفون X را تا 40 درصد کاهش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - داده و باعث شده تا خط تولید سامسونگ که برای تولید سفارش 70 میلیونی ابتدایی اپل افزایش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیدا کرده بود، بلا استفاده باقی بماند. بنابراین سامسونگ احتمالاً می خواهد با یک تیر دو نشان بزند و ضمن استفاده از ظرفیت بالای خطوط تولید خود، میان رده هایش را نیز از رقبا متمایز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone