تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37336.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن LastPass حالا از قابلیت پر کردن خودکار فرم اندروید اوریو پشتیبانی می کند

اگر از کاربران اپ مدیریت رمزعبور LastPass در اندروید اوریو هستید، خبر خوبی برایتان داریم. پشتیبانی از قابلیت بومی Autofill اوریو (پر کردن فرم ها به طور خودکار) حالا با اتمام مراحل تست به نسخه ...

اگر از کاربران اپ مدیریت رمزعبور LastPass در اندروید اوریو هستید، خبر خوبی برایتان داریم. پشتیبانی از قابلیت بومی Autofill اوریو (پر کردن فرم ها به طور خودکار) حالا با اتمام مراحل تست به نسخه پایدار اپلیکیشن اضافه شده است.

این بدین معناست - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که حالا حساب کاربری شما از قابلیت پر کردن خودکار فرم های رمزعبور و تراکنش های بانکی پشتیبانی به عمل - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می آورد، حتی در اپلیکیشن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هایی به غیر از گوگل کروم.

برای استفاده از این قابلیت لازم است که در تنظیمات لست پس آن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را به طور دستی فعال کنید. برای این منظور کافیست به بخش Autofill مراجعه کرده و پس از دادن مجوزهای لازم به اپلیکیشن، سوییچ پر کردن خودکار فیلدها را فعال نمایید.

قابلیت پر کردن خودکار فیلدها در لست پس می تواند فیلدهای آدرس و کارت های اعتباری را به راحتی تشخیص داده و به طور خودکار اقدام به پر کردن آن ها کند تا برای تایپ آن ها وقت تان را تلف نکنید.

هر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چند اگر از اندروید نوقا یا نسخه های قدیمی تر استفاده می کنید یا اینکه گوگل کروم مرورگر پیش فرض شماست، به خاطر عدم پشتیبانی از API این قابلیت قادر به استفاده از آن نیستید و باید همچنان از روش قدیمی accessibility-based لست پس برای پر کردن فرم ها استفاده نمایید.

برای بهره گیری از قابلیت Autofill اوریو در لست پس، می توانید نسخه 4.4.1749 اپلیکیشن را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - همین حالا از پلی استور دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گوهرچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** یخچال سامسونگ RS68 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone