تعمیرات یخچال کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37328.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی از کیبورد مشهور Swype متوقف شد

اگر از طرفداران کیبورد Swype هستید، خبر بدی برایتان داریم. Nuance، شرکت سازنده این کیبورد به طور رسمی اعلام کرده که از این پس پشتیبانی از اپلیکیشن های iOS و اندروید کیبورد سوایپ را قطع ...

اگر از طرفداران کیبورد Swype هستید، خبر بدی برایتان داریم. Nuance، شرکت سازنده این کیبورد به طور رسمی اعلام کرده که از این پس پشتیبانی از اپلیکیشن های iOS و اندروید کیبورد سوایپ را قطع کرده و دیگر آن را به‌روزرسانی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نخواهد کرد.

یکی از کاربران وبسایت ردیت با انتشار یک پست علت این قطع پشتیبانی را تصمیم شرکت برای تمرکز روی ارائه راهکارهای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مبتنی بر هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای کسب و کارها و خارج شدن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از بازار - تعمیرات یخچال کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ارائه مستقیم محصول به مشتری عنوان کرده است.

البته با وجود این قطع - تعمیرات یخچال کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پشتیبانی، کیبورد سوایپ همچنان از گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود خواهد بود اما دیگر قابلیت جدیدی برای آن منتشر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نمی شود. بنابراین شاید بهتر باشد که به سراغ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کیبوردهای جایگزین بروید که تعدادی از آن ها را در این مطلب به شما معرفی کرده ایم.

تا این لحظه نوانس هنوز بیانیه رسمی خود را در مورد این موضوع منتشر نکرده، اما در صورت انتشار نباید انتظار خبرهای خوبی را در آن داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone