تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37339.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

همه برندهای موبایل تا پایان سال به طرح رجیستری می‌پیوندند

طرح رجیستری با برند ال‌جی به فاز جدیدی وارد شده است. با این‌ حال گزینه ال‌جی نسبت به برندهایی چون سامسونگ و هواوی سهم بازار بسیار کمتری دارد و هنوز طرح رجیستری وارد بازار تقریبا ...

طرح رجیستری با برند ال‌جی به فاز جدیدی وارد شده است. با این‌ حال گزینه ال‌جی نسبت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به برندهایی چون سامسونگ و هواوی سهم بازار بسیار کمتری دارد و هنوز طرح رجیستری وارد بازار تقریبا ۸۰ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - درصد از موبایل‌های موجود در کشور نشده است. با این‌ که کمتر از دوماه تا پایان سال مانده ولی به گفته مسئولان قرار است - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که تمامی برندهای مطرح تا پایان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سال جاری جزو طرح رجیستری قرار بگیرند.

«حمیدرضا دهقانی‌نیا» مدیر کل ICT ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن تاکید به فرایند فعال‌سازی و انتقال مالکیت، از اجرای طرح رجیستری در تمامی برندها تا پایان سال جاری خبر می‌دهد:

«در مدت کمتر از یک ماه دیگر برندهایی مانند HTC، سونی، سامسونگ و هواوی هم به تدریج مشمول اجرای این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - طرح خواهند شد و تلاش می‌شود تا پایان سال تمام برندها تحت اجرای این طرح قرار گیرند.»

دهقانی نیا درباره - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چرایی انتخاب برند ال جی در بین سه کاندیدای اعلام شده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن را به سیاست‌های آرام طرح رجیستری مرتبط دانست و گفت: «ال‌جی در بازار ایران درصد خیلی زیادی از سهم بازار را در اختیار ندارد اما با توجه به اینکه واردات رسمی این برند به نسبت بیشتر است، انتخاب آن فرصتی برای مردم و فعالان عرصه موبایل است تا بتوانند خود را با طرح تطبیق دهند.»

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

وی پس از پایان جلسه اعضای کمیته طرح رجیستری در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سازمان رگولاتوری اطلاعات بیشتر درباره روند و نتایج این جلسه را به همین سازمان واگذار کرده و تاکید می‌کند که برند ال‌جی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می‌تواند واردکنندگان را در به جریان انداختن سریع‌تر و بهتر چرخ طرح رجیستری همراهی کند.

این طور که پیداست برندهای بعدی برای طرح رجیستری سونی و اچ‌تی‌سی خواهند بود و در نهایت این طرح به سراغ هواوی و سامسونگ خواهد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رفت. پیش‌تر دهقانی نیا به دیجیاتو گفته بود که که تمامی برندها تا پایان امسال مشمول طرح رجیستری می‌شوند و تاکید دوباره وی بر این موضوع دال بر عزم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - راسخ دولت برای نهایی کردن طرح رجیستری دارد.

با آغاز فاز جدید طرح رجیستری تکرار این هشدار ضروری به نظر می‌‌رسد که درصورتی‌که دارای تلفن همراه با برند ال‌جی هستید و تلفن همراه شما به هردلیلی در چند ماه گذشته خاموش بوده است، لازم است تا قبل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از زمان آغاز طرح برای این برند در ۲۸ بهمن ماه، تلفن همراه خود را با قراردادن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سیمکارت درون آن روشن کرده و حتی المقدور با آن تماسی بیش از 60 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ثانیه بگیرید و یا پیامکی ارسال کنید تا در سیستم پایش موبایل‌ها ثبت شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone