تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37337.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی گوگل و تعیین احتمال ابتلا به بیماری های قلبی با استفاده از اسکن چشمی

مهندسین گوگل در یک همکاری مشترک با کمپانی Verily به عنوان زیر شاخه مرتبط با مهندسی پزشکی هولدینگ آلفابت موفق به توسعه یک هوش مصنوعی شده اند که می تواند با استفاده از اسکن های ...

مهندسین - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گوگل در یک همکاری مشترک با کمپانی Verily به عنوان زیر شاخه مرتبط با مهندسی پزشکی هولدینگ آلفابت موفق به توسعه یک هوش مصنوعی شده اند که می تواند با استفاده از اسکن های چشمی افراد پی به احتمال ابتلای آنان به بیماری های قلبی ببرد.

در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - طی این تحقیق متخصصین گوگل موفق به توسعه الگوریتم هایی شده اند که رایانه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را قادر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می سازند با بهره گیری از یادگیری ماشین و استفاده از اطلاعاتی که از اسکن چشمی افراد به دست می آورد دست به استنباط هایی دقیق در خصوص سن فرد، میزان فشار خون او و حتی مقدار استفاده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - او از دخانیات را ارائه دهد. از روی همین اطلاعات است که هوش مصنوعی گوگل قادر خواهد بود احتمال ابتلای فرد مذکور به بیماری های قلبی را مشخص نماید.

پیش از این متخصصین قلب و عروق با استفاده از متد مذکور و با صرف زمانی قابل توجه، قادر به تعیین درصد ریسک - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هر فرد برای ابتلا به بیماری قلبی بوده اند، اما از این پس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می توان چنین آنالیزی را با هزینه ای بسیار کمتر و دقت بالاتر به رایانه ها سپرد و تنها در چند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دقیقه به پاسخ مورد نظر رسید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

هنوز فاصله زیادی با فراگیر شدن این روش تشخیصی و نهایی شدن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نرم افزار مرتبط با آن داریم. فعلاً می بایست تست های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بالینی متعدد انجام شود تا ایرادات احتمالی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از بین رفته و گوگل بتواند مجوزهای لازم را از مراجع قانونی دریافت نماید.

گوگل و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Verily - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای آموزش هوش مصنوعی خود از فناوری یادگیری ماشین بهره برده و اطلاعات مربوط به اسکن چشمی بیش از ۳۰۰ هزار بیمار را همراه با سوابق - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پزشکی آنها در اختیار رایانه تحت آموزش خود قرار داده اند.

رگ های موجود در غشای داخلی چشم افراد می - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توانند اطلاعات بسیاری را در خصوص شرایط درونی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بدن انسان از جمله میزان فشار خون او را به نمایش بگذارند. هوش مصنوعی گوگل نیز پس از طی پنج سال آموزش و با استفاده از این اطلاعات و کشف الگوهای مشخص مرتبط با علائم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بیماری ها امکان پیش بینی وقوع آنها را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در فرد یافته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone