تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37334.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شاید شیائومی Mi 7 مجهز به سامانه تشخیص چهره اختصاصی و پیشرفته باشد

بر اساس یک گزارش جدید احتمال آن می رود که تلفن هوشمند مورد انتظار Mi 7 شیائومی مجهز به سامانه تشخیص چهره ای با عملکرد مشابه با آیفون جدید اپل باشد. بهره مندی احتمالی از ...

بر اساس یک گزارش جدید احتمال آن می رود که تلفن هوشمند مورد انتظار Mi 7 شیائومی مجهز به سامانه تشخیص چهره ای با عملکرد مشابه با آیفون جدید اپل باشد. بهره مندی احتمالی از چنین قابلیتی هیجان انتظار رونمایی از این محصول را افزایش خواهد داد.

طبق شنیده های پیشین انتظار آن می رود که پرچمدار جدید کمپانی چینی در خلال کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون (MWC 2018) رونمایی شود، گرچه گزارش هایی نیز مبنی بر تاخیر در رونمایی از آن وجود دارد. احتمالی که تقصیر آن را به گردن جایگزینی سنسور - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سامانه تشخیص چهره Mi 7 با نوعی جدیدتر و بهتر انداخته اند. سخت افزاری که شیائومی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مدعیست آن را با همکاری چند برند دیگر و به طور اختصاصی طراحی و تولید نموده است. منبع خبر مدعی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده که این سنسور جدید می تواند عملکرد سامانه مذکور را در حد Face ID آیفون جدید اپل ارتقا دهد.

با بهره مندی احتمالی پرچمدار سال ۲۰۱۸ شیائومی از سخت افزار مورد بحث بعید نیست که شاهد وجود قابلیتی مشابه با اموجی های متحرک در این محصول باشیم.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

پیش از این شیائومی به صورت تلویحی تایید کرده بود که Mi 7 از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حال گفته می شود به همین دلیل قرار است این محصول با بدنه ای شیشه در نمای پشت و جلو و فریمی فلزی روانه بازار شود.

طبق شنیده های پیشین پرچمدار ۲۰۱۸ چینی ها قرار است به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی صد و بیست و هشت گیگابایتی عرضه شود. باتری این دستگاه نیز برای تامین انرژی سخت افزار مورد اشاره و نمایشگر ۵.۶۵ اینچی +FHD به کار رفته در آن ۴۴۸۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دارد.

قیمت موبایل هوشمند مورد انتظار Mi 7 هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما برخی گمانه زنی ها رقم ۴۷۳ دلار را برای آن اعلام کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone