تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10475.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس لپ‌تاپ استودیو بدون تراشه سخت‌افزاری TPM به بازار می‌آید

مایکروسافت دقایقی پیش از محصولی جدید به نام سرفیس لپ‌تاپ استودیو رونمایی کرد. این دستگاه که ترکیبی از قابلیت‌های جدید سرفیس پرو و سرفیس دوئو است، قدرت سخت‌افزار را با زبان طراحی محصولات سرفیس به ...

مایکروسافت دقایقی پیش از محصولی جدید - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - به نام سرفیس لپ‌تاپ استودیو رونمایی کرد. این دستگاه که ترکیبی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - از قابلیت‌های جدید سرفیس پرو و سرفیس دوئو است، قدرت سخت‌افزار را با زبان طراحی محصولات سرفیس به تعادل رسانده اما بدون تراشه TPM عرضه می‌شود.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو فرم‌ور TPM دارد اما فاقد سخت‌افزار TPM است. این تراشه کوچک از زمان معرفی ویندوز ۱۱ در معرض توجهات قرار گرفته چون از پیش‌نیازهای نصب سیستم عامل جدید مایکروسافت است. با این حال، معرفی محصول جدید ردموندی‌ها بدون این تراشه احتمالا سوالات زیادی در ذهن کاربران ایجاد خواهد کرد.

تراشه TPM پردازنده‌ای است که محلی مورد اعتماد برای ذخیره‌سازی اطلاعات در دستگاه شما ایجاد می‌کند. این تراشه که به‌صورت مستقل روی مادربرد قرار می‌گیرد، در واقع گاو صندوق اطلاعات حساس شما از جمله کلیدهای رمزنگاری‌تان است. با این حال، خیلی از تولیدکنندگان لپ‌تاپ از سخت‌افزار TPM استفاده نمی‌کنند و در عوض به سراغ فرم‌ور آن می‌روند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان

فرم‌ور TPM دقیقا همان کار سخت‌افزار TPM را انجام می‌دهد اما اطلاعات حساس را در یک محل امن نرم‌افزاری نگه می‌دارد. در این روش از توان CPU برای مدیریت عملیات‌های رمزنگاری استفاده می‌شود. ولی مشکل فرم‌ور TPM این است که برای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - حفظ ایمنی اطلاعات به عوامل جانبی زیادی وابستگی دارد.

به عبارت دیگر، تراشه TPM ایمنی بیشتری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - دارد اما استفاده از آن برای مصرف‌کنندگان عادی چندان ضروری نیست. این تراشه بیشتر به درد دیتاسنترها و شرکت‌ها می‌خورد، چون اطلاعات آن‌ها احتمالا آن‌قدر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - ارزشمند است که حفظ امنیتشان نیازمند راهکاری فراتر از نرم‌افزار و فرم‌ور باشد.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو در مدل عادی با فرم‌ور TPM و در مدل تجاری با تراشه سخت‌افزاری TPM عرضه می‌شود. این اتفاق حالا به کاربران نشان می‌دهد که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - وجود این تراشه روی دستگاه‌ها از آن‌چه قبلا تصور می‌شد، ضرورت کمتری دارد. استفاده از فرم‌ور TPM هزینه تولید لپ‌تاپ را پایین می‌آورد و بدیهی است که مایکروسافت به دنبال کاهش حداکثری هزینه‌ها بوده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone