تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10480.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی قوه‌قضاییه: تاکنون 130 میلیارد تومان بین افراد متضرر از صرافی کریپتولند توزیع شده است

سخنگوی قوه‌قضاییه با بیان این که در پرونده کریپتولند 8 فرد بازداشت شده‌اند؛ اعلام کرد این شبکه حدود 289 هزار کاربر داشته و میزان مطالبات آن‌ها 200 میلیارد تومان است که تاکنون 130 میلیارد تومان ...

سخنگوی قوه‌قضاییه با بیان این که در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - پرونده کریپتولند 8 فرد بازداشت شده‌اند؛ اعلام کرد این شبکه حدود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - 289 هزار کاربر داشته و میزان مطالبات آن‌ها 200 - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - میلیارد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - تومان است که تاکنون 130 میلیارد تومان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - بین افراد متضرر توزیع شده است.

«ذبیح‌الله خداییان» در نشست خبری امروز قوه‌قضاییه به وضعیت متضررین رمزارز‌ها اشاره کرده و گفت:

«پرونده‌هایی در مورد رمزارز‌ها در مراجع قضایی تشکیل شده است که مهمترین آن‌ها پرونده کریپتولند است که در این پرونده 8 بازداشتی داریم. افراد زیادی در این پرونده متضرر شدند و این شبکه حدود 289 هزار نفر کاربر داشته است و میزان مطالبات آن‌ها 200 میلیارد تومان است.»

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل

او با بیان اینکه اقدامات خوبی در جهت شناسایی متهمان و اموال آن‌ها صورت گرفته است، اظهار داشت: «بیش از 161 میلیارد و 500 میلیون تومان و همچنین 7 میلیون دلار از این شبکه کشف شده است - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - و تاکنون 130 - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - میلیارد تومان و حدود 6 میلیون و 600 هزار دلار بین افراد متضرر توزیع شده است.»

مشخص نیست این مبالغ پرداخت شده صرفا به مشتریان صرافی کریپتولند بوده یا خریداران رمزارز BRG نیز که در این ماجرا متضرر شده‌اند، بخشی از مال خود را بازپس گرفته‌اند.

اواخر اردیبهشت ماه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - بود که خبر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - بازداشت «سینا استوی»، مدیرعامل کریپتولند و مجری توکن BRG به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور اولین بار در حساب توییتر خود او منتشر شد. بعد از دستگیری مالک صرافی کریپتولند، فعالیت این صرافی به حالت تعلیق درآمد و از آن زمان امکان واریز و برداشت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - پول و دسترسی به دارایی‌های دیجیتال برای کاربران وجود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - ندارد. همچنین توکن BRG ریزش قابل توجهی داشت تا خریداران آن متحمل هزینه‌های سنگینی شوند.

پیگیری‌های دیجیاتو درباره این پرونده حاکی از پیچیدگی و زمان‌بر بودن حسابرسی دارایی‌های مدیرعامل این صرافی داشت و کارشناسان این حوزه پیش‌بینی کرده بودند به احتمال زیاد افراد به بخش اعظمی از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردبیل استان اردبیل - سرمایه خود خواهند رسید اما باید صبر داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone