تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10481.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت اسلیم پن ۲ معرفی شد؛ کدام دستگاه‌ها از آن پشتیبانی می‌کنند؟

مایکروسافت در جریان رویداد رونمایی روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه، از قلم هوشمند «اسلیم پن ۲» با بازخورد لمسی فوق العاده عالی رونمایی کرد که احساس نوشتن با قلم واقعی را در کاربر ایجاد می‌کند. اسلیم ...

مایکروسافت در جریان رویداد رونمایی روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه، از قلم هوشمند «اسلیم پن ۲» با بازخورد لمسی فوق العاده عالی رونمایی کرد که احساس نوشتن با قلم واقعی را در کاربر ایجاد می‌کند.

اسلیم پن مجهز به تراشه سفارشی مایکروسافت G6 و موتور هپتیکی است که به موجب آن کاربر به راحتی می‌‌تواند با آن بنویسد و طراحی باریک وهوشمند نوک قلم، تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربر فراهم می‌‌کند.

فهرست دستگاه‌هایی که از اسلیم پن ۲ پشتییبانی می‌کنند عبارتند از:

  • سرفیس استودیو لپ‌تاپ
  • سرفیس پرو ۳ تا سرفیس پرو ۸
  • سرفیس پرو ایکس
  • سرفیس  Duo و سرفیس Duo 2
  • سرفیس گو، سرفیس گو ۲، سرفیس گو ۳
  • سرفیس هاب 2S
  • لپ‌تاپ سرفیس ۱ تا ۴
  • سرفیس استودیو ۱ و سرفیس استودیو ۲
  • سرفیس بوک ۱ تا ۳
  • دستگاه‌های غیر سرفیس که از پروتکل مایکروسافت پن یا MMP‌ پشتیبانی می‌کنند
تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لارستان استان فارس

مایکروسافت همزمان با معرفی سرفیس پرو ۸ به همراه پردازنده نسل ۱۱، پورت تاندربولت ۴، صفحه نمایش ۱۳ اینچی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، این قلم هوشمند را معرفی کرد که در قیسمت بالای کیبورد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لارستان استان فارس - سرفیس پرو ۸، برای قرارگیری قلم طراحی شده است که به صورت مغناطیسی در محل طراحی شده قرار می‌گیرد. زمانی که اسلیم پن ۲ در محل قرارگیری طراحی شده قرار بگیرد، شارژ می‌شود. همچنین امکان شارژ شدن از طریق پورت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لارستان استان فارس - USB-C را نیز دارد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لارستان استان فارس

مایکروسافت می‌گوید کاربران به راحتی‌ می‌توانند از قلم هوشمند برای کار با برنامه‌هایی مانند فتوشاپ استفاده کنند. در واقع نوک باریک قلم، برای طراحی با برنامه‌هایی مانند فتوشاپ به خوبی طراحی شده است و می‌‌تواند پاسخگوی نیاز طراحان باشد.

اسلیم پن ۲ از بلوتوپ ۵ پشتیبانی می کند و با هر بار شارژ شدن تا ۱۵ ساعت می - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لارستان استان فارس - تواند پاسخگوی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لارستان استان فارس - نیاز کاربران باشد. امکان پیش سفارش اسلیم پن ۲ با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار از طریق وب‌سایت مایکروسافت از امروز در دسترس کاربران قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone