🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  2. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  3. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22007.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کاهش شدید آلودگی هوای کلانشهرهای اروپا به خاطر قرنطینه خانگی شهروندان

تصاویر ماهواره ای سازمان فضایی اروپا نشان دهنده افت قابل توجه سطح آلودگی هوا در سراسر شهرهای اروپایی است که به خاطر اقدامات قرنطینه ای در قاره سبز رخ داده است. دیتای جدید به دست ...

تصاویر ماهواره ای سازمان فضایی اروپا نشان دهنده افت قابل توجه سطح آلودگی هوا در سراسر شهرهای اروپایی است که به خاطر اقدامات قرنطینه ای در قاره سبز رخ داده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان - است.

دیتای جدید به دست آمده توسط ماهواره Copernicus Sentinel-5P نشان دهنده کاهش شدید تراکم نیتروژن دی اکسید بر فراز شهرهای بزرگ اروپاست. طبق اعلام سازمان فضایی اروپا این تغییر در میزان NO2 موجود در جو خصوصا در پاریس، میلان و مادرید محسوس است.

ویروس کرونا حالا در سراسر زمین شیوع پیدا کرده و برای جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر آن و سهولت ارائه خدمات درمانی، دولت های سراسر دنیا از مردم خواسته اند که در خانه بمانند.

حالا ماهواره Copernicus نقشه ای از سطح آلودگی هوای اروپا از زمان آغاز شیوع تهیه کرده که نشان دهند «افت قابل توجه» آلودگی در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان - زمان قرنطینه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان - خانگی مردم اروپاست.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان

این عکس ها نشان دهنده تفاوت چشمگیر در سطح NO2 هوای کلیه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان - شهرهای اروپا خصوصا اسپانیا، فرانسه و ایتالیا هستند که تدابیر سخت گیرانه ای را برای قرنطینه مردم پیاده کرده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان - اند.

پیشتر شبکه کیفیت سنجی هوای لندن نیز از کاهش شدید آلودگی هوا در پایتخت انگلستان خبر داده بود که به خاطر قرنطینه خانگی مشاهده شده است. این کاهش آلودگی نیز - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان - نتیجه مستقیم کاهش ترافیک در خیابان ها است.

شرکت تام تام هم که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان - در زمینه ساخت جی پی اس فعالیت دارد اخیرا اعلام کرده که میزان تراکم ترافیک جاده ای در لندن از ۷۱ درصد در بازه زمانی مشابه سال قبل به ۱۵ درصد در روز گذشته تنزل یافته است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان

از طرف دیگر سطح ذرات آلوده بسیار ریز معلق در هوا هم که با عنوان PM2.5 شناخته می شود - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان - به حدود نصف میزان ثبت شده در بازه زمانی مشابه سال قبل در لندن رسیده است. بخشی از این ذرات توسط خودروها و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان - از سوختن سوخت های فسیلی حاصل می شوند.

سازمان فضایی اروپا اعلام کرده که اندازه گیری های جدید این هفته، این سازمان را در ارزیابی تغییرات موجود در نیتروژن دی اکسید موجود بر فراز اروپای شمال غرب یاری خواهد داد. این سازمان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان - چند ملیتی تایید کرده است که سطوح آلودگی بر فراز لندن به مراتب پایین تر از میزان آن در مارس ۲۰۱۹ است.

سطح آلودگی هوای رم و میلان ۵۰ درصد کاهش یافته است

 علاوه بر این دیتای به دست آمده از سازمان محیط زیست اروپا نیز نشان می دهد که تراکم آلودگی هوا در رم و میلان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر فومن استان گیلان - ۵۰ درصد کاهش داشته است و سازمان کیفیت سنجی هوای پاریس نیز از افت سی درصدی آلودگی هوای این کلان شهر خبر داده است.

موسسه هواشناسی سلطنتی هلند اعلام کرده طی همکاری اش با دانشمندان سراسر دنیا قصد دارد از طریق دیتای زمینی، آب و هوایی و مدلسازی معکوس تحلیل دقیق تری از افت آلودگی هوای شهرهای اروپا انجام دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone