🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  3. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32349.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی واچ سامسونگ احتمالا در دو اندازه مختلف عرضه می شود [به روز رسانی]

روز گذشته اسناد جدیدی از رگولاتوری آمریکا موسوم به FCC منتشر شد که نشان می دهند گلکسی واچ آتی سامسونگ در دو ابعاد مختلف معرفی و عرضه خواهد شد. در روزهای گذشته و با نزدیک ...

روز گذشته اسناد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - جدیدی از رگولاتوری آمریکا موسوم به FCC منتشر شد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - که نشان می دهند گلکسی واچ آتی سامسونگ در دو ابعاد مختلف معرفی و عرضه خواهد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - شد.

در روزهای گذشته و با نزدیک شدن به زمان معرفی این پوشیدنی هوشمند خبرها و شایعات زیادی در رابطه با آن در فضای مجازی منتشر شد، از جمله آنکه مشخص گردید گلکسی واچ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - نمایشگری گرد با ابعاد ۱.۱۹ اینچ دارد و روز گذشته اسنادی از FCC به دست آمد که به نمایشگر ۱.۳ اینچی گرد برای این ساعت هوشمند اشاره دارد.

در این اسناد دو اندازه مختلف برای نمایشگر گلکسی واچ در کنار هم نمایش داده شده اند و همانطور که مشاهده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - می کنید این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - دو ساعت تفاوت های اندکی با یکدیگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - دارند. طبق آنچه از روی این طرح ها میتوان حدس زد گلکسی واچ بزرگ تر با در نظر داشتن شکل شاسی اش احتمالا همان نسخه اسپورت است در حالی که مدل کوچک تر طراحی سنتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - تری دارد ضمن آنکه بندهای قابل تعویضی هم برایش درنظر گرفته شده اند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان

البته اشاره کنیم هر دوی این مدل ها نامی یکسان خواهند داشت و از طیف گسترده باندهای LTE و همچنین Wi-Fi 2.4GHz b/g/n پشتیبانی خواهند کرد. در اسناد منتشر شده از FCC گلکسی واچ بزرگ تر با شماره - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - مدل SM-R805 مشخص شده و شماره مدل نسخه کوچک تر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - آن SM-R815 است.

طبق خبرهای منتشر شده انتظار می رود که این ساعت جدید در کنار گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۱۸ مردادماه رونمایی شود و در صورتی که معرفی آن در این تاریخ رخ ندهد آنگاه احتمالا باید در IFA برلین منتظر رخ نمایی این ساعت هوشمند باشیم.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که طبق اخبار جسته و گریخته ای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - که تا به امروز در رابطه با این ساعت هوشمند منتشر شد می دانیم که گجت مورد بحث قرار است برخلاف سال های پیش با نام تجاری گلکسی واچ رونمایی شود اما همچنان از سیستم عامل تایزن (تازه ترین نسخه آن یعنی تایزن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۴.۰) - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - بهره خواهد برد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 30 تیر 1397]

 

به روز رسانی:

به تازگی تصویری از نسخه 42 میلیمتری با نمایشگر 1.2 اینچی گلکسی واچ با رنگ رز گلد منتشر شده. البته به قیمت آن اشاره ای نشده. مدل این ساعت هوشمند SM-R810NZDAXAR است که خبر از مدل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - وای فای (بدون پشتیبانی از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان - LTE) می دهد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بویین زهرا استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone