🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22431.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

شرایط و نحوه دریافت وام یک میلیون تومانی اعلام شد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که سرپرستان خانوار باید کد ملی خود را به شماره 6369 پیامک کرده و پس از آن با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری ...

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که سرپرستان خانوار باید کد ملی خود را به شماره 6369 پیامک کرده و پس از آن با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah برای آنها ارسال می‌کند، مراحل دریافت وام یک میلیون تومانی دولت را طی نمایند.

در اطلاعیه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی آمده است که صرفا افرادی که علاقه‌مند به دریافت این وام هستند باید با در نظر گرفتن شرایط مندرج در این اطلاعیه، ضمن پذیرش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - محتویات آن، کد ملی سرپرست خانوار را حداکثر تا روز یکشنبه ۹۹/۱/۳۱ از طریق تلفن همراهی که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - به نام سرپرست خانوار است به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

به گفته وزارت تعاون، پس از تایید پیامک، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah  سوالاتی را برای متقاضیان فرستاده که باید برای تسریع و تکمیل روند دریافت وام پاسخ داده شوند. در این اطلاعیه تاکید شده برای اعلام تقاضا، هیچگونه مراجعه به بانک‌ها و سازمان‌های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - دولتی نیاز نیست. گفتنیست وزارت ارتباطات از ساعت ۱۰ شب روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - به همه سرپرستان خانوارهای دریافت کننده یارانه، پیامک ارسال خواهد کرد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - و زودتر از این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - موعد نباید منتظر پیامک‌ها بود.

وام یک میلیون تومانی دولت که پیش‌تر قرار بود با سود ۱۲ درصد به مردم ارائه شود حالا به شکل قرض الحسنه درآمده و طی ۳۰ قسط بازپس گرفته خواهد شد.

ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار، به منزله قبول و تعهد اجرای ۴ بند این اطلاعیه از سوی متقاضی است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران

شرایط تسهیلات به شرح زیر است:

۱- مبلغ تسهیلات برای هر خانوار یک میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه و تعداد اقساط ۳۰ ماه متوالی خواهد بود.

۲- اقساط ماهانه برای هر خانوار مبلغ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - ۳۵ هزار تومان است که از یارانه تیرماه سال جاری به بعد کسر خواهد شد.

۳- گیرندگان تسهیلات، نباید حساب بانکی یارانه خود را تا انتهای بازپرداخت اقساط، تغییر دهند.

۴- درخواست کننده تسهیلات با ارسال پیامک به سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها، وکالت بلاعزل می‌دهد که بازپرداخت تسهیلات فوق را ماهانه از محل یارانه نقدی خود به نظام بانکی پرداخت نماید. این وکالت در حکم سند رسمی است و قابل اعتراض و ابطال در محاکم قضائی نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone