🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32982.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ثبت نام دومین رویداد جاده ابریشم، سکوی پرش استارتاپ‌ها آغاز شد

14 مردادماه 1397 ثبت‌نام در دومین دور مسابقه استارتاپ جاده ابریشم طی یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه آغاز شد. در این نشست که با حضور بنیان‌گذاران این رویداد برگزار شد؛ اهداف و برنامه‌های ...

14 مردادماه 1397 ثبت‌نام در دومین دور مسابقه استارتاپ جاده ابریشم طی یک نشست خبری با حضور - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - اصحاب رسانه آغاز شد. در این نشست که با حضور بنیان‌گذاران این رویداد برگزار شد؛ اهداف و برنامه‌های سفر ده روزه تیم کارشناسان و کارآفرینان ایرانی و اروپایی به پنج شهر بزرگ ایران با هدف تسهیل ارتباطات جهانی، دسترسی بهتر به تجربیات موفق در سطح - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - بین المللی و جذب سرمایه خارجی تشریح شد.

دومین تور استارتاپی جاده ابریشم به عنوان نخستین رویداد بین‌المللی در حوزه استارتاپی ایران، امسال از 21 مهرماه آغاز می‌شود و به مدت 10 روز از پنج شهر مشهد، تهران، تبریز، شیراز و کرمان عبور می‌کند. همه استارتاپ‌ها در سراسر ایران می‌توانند برای حضور در این رویداد در وب سایت استارتاپ راه ابریشم ثبت‌نام کنند و در یکی از این پنج شهر، به رقابت با دیگر استارتاپ‌های ایران بپردازند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان
«محمدرضا ازلی» هم‌بنیان‌گذار استارتاپ جاده ابریشم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - در این نشست - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - به دو محور اصلی این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - برنامه یعنی تور استارتاپی و رویداد نهایی اشاره کرد:

«سال گذشته، تیم استارتاپ جاده ابریشم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - که گروهی از فعالان زیست‌بوم استارتاپی ایران و اروپا بودند، طی 10 روز، یعنی از 30 مهر تا 9 آبان سال 96 به هفت شهر تبریز، اصفهان، یزد، تهران، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - شیراز، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - مشهد و رشت سفر کردند و با 84 استارتاپ که از میان 400 تیم شرکت‌کننده انتخاب شده بودند در این شهرها آشنا شدند. کاروان جاده ابریشم در واقع تیمی از نمایندگان و مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های موفق و همچنین کارآفرینان حوزه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - فناوری است که با هدف آشنایی با زیست‌بوم استارتاپی و فعالان این حوزه در مناطق مختلف ایران - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - و کمک به رشد این استارتاپ‌ها به این گروه پیوسته‌اند.»

استراتژی تیم برگزارکننده استارتاپ جاده‌ابریشم ایجاد فرصتی برای همه استارتاپ‌های کشور برای معرفی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - و ارتباط با کارآفرینان بین‌المللی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - و داخلی است تا بتوانند در قالب یک رقابت، کسب‌وکار خود را بهبود بخشند. در واقع این رویداد فرصتی طلایی برای استارتاپ‌هایی‌ست که در شهرهای کوچک تشکیل شده‌اند تا بتوانند خود را در سطح گسترده‌تر معرفی کنند. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - به علاوه در مرحله نهایی این رویداد تیم‌های منتخب فرصت آشنایی با کارآفرینان برتر اکوسیستم استارتاپی داخلی و خارجی را هم پیدا خواهند کرد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان

البته ثبت نام و شرکت در این رویداد برای استارتاپ‌ها رایگان است و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان منطقه آزاد کیش، اسنپ وخوگر از جمله حامیان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - برگزاری این رویداد در سال گذشته بودند. ازلی از تجربه سال - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - گذشته خود به دیجیاتو می‌گوید:

«سال گذشته در رویداد نهایی کیش که طی دو روز برگزار شد بیش از 250 نفر شرکت کننده و 36 سخنران از 15 کشور متفاوت حضور داشتند. از میان 84 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - استاتاپ شرکت کننده، 16 تیم به مرحله بالاتر رسیدند که مجموعا برای آنها در دوره‌های منتور شیپ آنلاین، 284 ساعت دوره مشاوره توسط  42 منتور برگزار شد. استارتاپ‌های اکوبار، کشمون، دکترتو به‌عنوان استارتاپ‌های برتر در رویداد نهایی انتخاب شدند.»

«هادی فرنود» یکی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - دیگر از هم بنیان‌گذاران استارتاپ جاده ابریشم در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - گفتگو با دیجیاتو در مورد ثبت نام استارتاپ‌ها جاده ابریشم سال 97 عنوان کرد:

«امسال - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - از 14 مرداد ماه فرم ثبت‌نام در سایت رویداد برای متقاضیان باز می‌شود و همه استارتاپ‌ها می‌توانند برای حضور در این رویداد منحصربه‌فرد نام‌نویسی کنند. امسال به دلیل شرایط کشور بیشتر سرمایه گذاران از کشورهای اطراف دعوت شده‌اند تا در تور 10 روزه شرکت کنند، ضمن آنکه در این منتورهای زیادی هم از سایر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - کشورها حضور خواهند داشت.»

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان

امسال شهرهای مشهد، تهران، تبریز، شیراز و کرمان میزبان رویداد استارتاپ جاده‌ ابریشم خواهند بود. فرنود امیدوار است تا راه ابریشم بتواند به بهانه این رویداد فرصتی را برای معرفی همه استارتاپ‌های بومی در سراسر کشور فراهم کند: «امسال نیز این تور به مدت 10 روز برگزار می‌شود و تیم متشکل از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران طی یک سفر فشرده با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - استارتاپ‌های منتخب در این شهرها دیدار خواهند کرد.»

«محمدرضا هاشمی» یکی دیگر از هم بنیان‌گذاران این رویداد درباره رقابت میان استارتاپ‌های شرکت‌کننده این رویداد به دیجیاتو توضیح داد:

«تیم استارتاپ جاده ابریشم همراه با دو داور ایرانی و سه داور بین‌المللی به این پنج شهر سفر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - خواهند - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - کرد و استارتاپ‌های منتخب را برای ورود به مرحله نهایی ارزیابی خواهند کرد. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - استارتاپ های برنده از هر شهر برای شرکت در مرحله نهایی در اوایل اسفند ماه 1397 به جزیره کیش دعوت خواهند شد. در انتهای این رویداد 3 استارتاپ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - برگزیده خواهند شد و به هریک جوایزی اهدا خواهد شد تا بتوانند کسب و کار خود را بهتر معرفی کرده و به آن رونق دهند. سال - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - گذشته اکو بار به عنوان استارتاپ اول 20 میلیون اعتبار استفاده از خدمات آپارات (صبا ویژن) و 2 میلیون اعتبار خرید از خوگر را دریافت کرد. کشمون و دکترتو نیز موفق به کسب رتبه دوم و سوم شدند که به ترتیب به هر کدام از آنها 10 میلیون اعتبار استفاده از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - آپارات، 1 و نیم میلیون اعتبار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - خرید از خوگر و 5 میلیون اعتبار استفاده از آپارات و 1 میلیون - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - اعتبار خرید از خوگر را دریافت کردند.»

گفتنی‌ست به دلیل حضور منتورهای غیر ایرانی در این رویداد، تمامی پنل‌ها سخنرانی‌ها و پیچ استارتاپ‌ها مانند سال گذشته به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد. همچنین با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صایین قلعه استان زنجان - توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور، استارتاپ هایی که درآمد داشته و امکان صادرات کالا یا خدمات را دارند از اولویت بیشتری برای پذیرش برخوردارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازدار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
جسارتا تعمیرگاه شما آیا دور و بر هفت تیر صایین قلعه هم اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در هفت تیر شهر صایین قلعه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone