🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32977.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

راهنمای خدمات الکترونیک: استعلام گواهی معاینه فنی به صورت آنلاین

«ورود به شرط ثبت معاینه‌فنی برتر در سامانه سیمفا» این قانون جدید ورود به محدوده طرح ترافیک تهران است که از امسال اجرایی شد و شامل کلیه خودروهایی که سنی بیشتر از 4 سال دارند، ...

«ورود به شرط ثبت معاینه‌فنی برتر در سامانه سیمفا» - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این قانون جدید ورود به محدوده طرح ترافیک تهران است که از امسال اجرایی شد و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شامل کلیه خودروهایی که سنی بیشتر از 4 سال دارند، می‌شود.

از زمان اجرای این طرح که هرچند بدون نقص به نظر می‌رسید، مشکلات گوناگونی به وجود آمد. از کلاهبردارانی که با دریافت پول از صاحبان خودروهای معیوب به آنها وعده تو خالی صدور گواهی معاینه‌فنی و ثبت قانونی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مشخصات خودرو را در سامانه سیمفا دادند و کارکنان متخلف - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برخی مراکز که قصد داشتند از یک خودرو سالم به جای چندین خودرو معیوب و فرسوده تست بگیرند تا بتوانند، مشخصات این خودروها را هم وارد سامانه سیمفا کنند؛ اما نتوانستند دوربین‌های هنگام تست که به سامانه سیمفا متصل بود را دور بزنند. با این حال موفق شدند تا جای ممکن از شهروندان بی‌خبر بخاطر کار نکرده، پول بگیرند.

تخلفاتی ازین قبیل که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هر روز شکل تازه‌تری به خود می‌گرفت، باعث شد شهروندان فریب خورده تصور کنند مشخصات خودرو آنها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در سامانه سیمفا ثبت شده و با خیال راحت از روبروی دوربین‌های محدوده طرح عبور کنند. در حالی که معاینه فنی ندارند و به ازای هر ساعت تردد در محدوده 20 هزار تومان جریمه می‌شوند.

به همین دلیل برای رفع ابهام شهروندان در سامانه سیمفا بخشی با عنوان «استعلام گواهی» وجود دارد که افراد می‌توانند با استفاده از آن متوجه شوند آیا مشخصات خودرو سبک و یا سنگین آنها در سامانه ثبت شده یا خیر و اگر ثبت شده تاریخ پایان معاینه‌فنی چه زمانی است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

بعد از اینکه گزینه گواهی معاینه فنی سبک و سنگین را انتخاب شد، صفحه دیگری باز می‌شود که باید که در آن شماره VIN خودرو و جواب یک معادله ساده را وارد کنید تا پس از آن استعلام - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گیری شود.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

در صفحه بعدی نتیجه استعلام معاینه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فنی خودرو مشخص می‌شود. اگر خودرو دارای معاینه فنی ثبت شده در سامانه سیمفا باشد، پیام «گواهی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - معاینه‌فنی معتبر است» به همراه تاریخ انقضاء معاینه فنی نمایش داده می‌شود.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اما درصورتیکه خودرو معاینه‌ فنی نداشته باشد یا معاینه فنی آن در سامانه ثبت نشده باشد، پیام «هیچ گونه اطلاعاتی از معاینه فنی خودرو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در سیمفا ثبت نشده است.» نشان داده می‌شود.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

گفتنی‌ست هزینه تست برای دریافت معاینه فنی معمولی 20 هزار تومان و برای معاینه فنی برتر 40 هزار تومان است. ضمن آنکه داشتن گواهی معاینه فنی برای خودروهایی که سن آنها بیشتر از 4 سال است اجباری است و درصورتیکه پلیس راهنمایی و رانندگی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حتی خارج از محدوده طرح ترافیک متوجه شود خودرویی بدون معاینه فنی تردد می‌کند، جریمه صادر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone