تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32981.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر تازه از دستبند سلامتی جدید فیت بیت

به تازگی یک وبسایت هلندی به نام Nieuwe Mobiel تصاویری از یک ردیاب سلامتی جدید منتشر کرده که به نظر می‌رسد پوشیدنی بعدی فیت بیت یعنی Charge 3 باشد. البته هنوز اطلاعاتی رسمی از مشخصات، قیمت یا ...

به تازگی یک وبسایت هلندی به نام Nieuwe Mobiel تصاویری از یک ردیاب سلامتی جدید منتشر کرده که به نظر می‌رسد پوشیدنی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بعدی فیت بیت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یعنی Charge 3 باشد. البته هنوز اطلاعاتی رسمی از مشخصات، قیمت یا زمان عرضه‌ی آن منتشر نشده اما با مشاهده‌ی این عکس‌ها می‌توان گزینه‌هایی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - درباره‌ی آخرین ردیاب های سلامتی این شرکت مطرح - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمود.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

به تازگی فیت‌ بیت در بازار ساعت‌های هوشمند نیز سرمایه گذاری کرده و ساعت‌های فیت بیت Ionic و Blaze گواه این مطلب به شمار می‌روند. علاوه بر این کمپانی یاد شده سعی کرده با عرضه ورسا، پوشیدنی‌ها را به مرحله جدیدی وارد کرده و تمامی قابلیت‌های رهگیر سلامتی را در یک ساعت هوشمند تعبیه کند. با این وجود به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فیت بیت به دنبال حفظ بازار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ردیاب‌های سلامتی خود نیز بوده و به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - همین دلیل قصد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دارد Charge 3 را عرضه کند.

اولین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مسئله‌ای که در این عکس‌ها مشخص می‌شود این است که در ردیاب سلامتی جدید بر خلاف مدل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قبلی خود، دیگر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کلید فیزیکی تعبیه نشده است. در عوض یک بریدگی در آن به چشم می‌خورد که می تواند یک کلید لمسی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باشد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

البته ردیاب‌های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سلامتی قبلی این شرکت یعنی Alta یا Alta HR - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هم کلید فیزیکی نداشتند و کاربر با ضربه زدن روی صفحه نمایش این گجت‌ها می‌توانست به قابلیت‌های گوناگونشان دسترسی پیدا کند.

با این حال باید دید بالاخره چه قابلیتی جایگزین کلید فیزیکی در Charge 3 خواهد شد؛ قابلیت ضربه زدن روی نمایشگر یا یک کلید لمسی.

نکته قابل توجه دیگر این است که به همراه این ردیاب سلامتی، بند‌های مخلتفی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و آنها خواهند توانست در میان گزینه‌های موجود، بند دلخواهشان را انتخاب کنند.

کمپانی فیت بیت، ردیاب - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سلامتی قبلی را در رویداد IFA سال ۲۰۱۶ معرفی نمود و به نظر می - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رسود نسخه جدید این پوشیدنی نیز در همین رویداد که قرار است ماه آینده برگزار شود، معرفی گردد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone