تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32984.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

زنان عربستان مقام نخست هکاتون حج را کسب کردند

به تازگی تیم توسعه‌ی دهنده‌ای متشکل از زنان مسلمان اهل عربستان سعودی موفق شدند که مقام اول مسابقات هکاتون حج جده را از آن خود کنند. رویداد سه روزه‌ی هکاتون حج به منظور بهبود تجربه حجاج ...

به تازگی - تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تیم توسعه‌ی دهنده‌ای متشکل از زنان مسلمان اهل عربستان سعودی موفق - تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شدند که مقام اول مسابقات هکاتون حج جده را از آن خود کنند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

رویداد سه روزه‌ی هکاتون حج به منظور بهبود تجربه حجاج از این سفر دینی برگزار شده - تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و در جریان آن بسیاری از شرکت‌های فناوری سعی داشتند تا با استفاده از تکنولوژی، شرایط بهتری برای سفر حج به ارمغان آورند.

تیم یاد شده یک اپلیکیشن ترجمه‌ی همزمان برای حجاج توسعه داده که مشکل خواندن زبان عربی را حل کرده و - تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می تواند راهکار مناسبی برای حجاجی باشد که زبان عربی بلد نیستند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

پنل داوری این مسابقات که در آن «استیو وزنیاک» یکی از بنیانگذاران اپل نیز حضور داشت، با بررسی این اپلیکیشن جایزه‌ای معادل یک میلیون ریال عربستان - تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - (بیش از - تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یک میلیارد تومان) را به این زنان مسلمان تقدیم کردند.

نحوه‌ی عملکرد اپلیکیشن Turjuman (ترجمان) بدین شکل است که کاربر می‌تواند با اسکن کد‌های QR یا پاسخ سریع، ترجمه‌ی علائم راهنمایی و اعلامیه‌‌های به نمایش گذاشته شده را در گوشی‌اش مشاهده کند. البته اپ - تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یاد شده برای نمایش و ارائه‌ی نتایج به زبان‌های دیگر نیازی به وصل شده به اینترنت ندارد و به - تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - صورت آفلاین نیز می‌تواند خدمات رسانی کند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

به همراه اپلیکیشن این - تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - زنان مسلمان، تقریباً ۵۰ پروژه مختلف نیز انتخاب شده‌اند تا طی یک کارگاه صد روزه‌ توسط شتاب دهنده‌ی معروف کشور عربستان سعودی یعنی شرکت بدیر توسعه بیابند.

در مقابل تیمی مشتکل از مردان مصری نیز موفق شد با طراحی برنامه‌ی Haj Wallet یا کیف پول حج، مقام دوم را کسب کرده و جایزه‌ای معادل ۵۰۰ هزار ریال عربستان (بیش از ۵۰۰ میلیون تومان) را از آن خود کنند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

این اپلیکیشن تلفن همراه یک مسافر را به کیف پولش تبدیل می‌کند و او قادر خواهد بود به راحتی با استفاده از آن خرید کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساتی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خیابان دانش میاندوآب یخچال دوو D2S-1037 هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در خیابان دانش شهر میاندوآب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone