تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32978.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

وعده رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه: هفته آینده بازار موبایل بهتر می‌شود

 بازار تلفن همراه طی هفته‌های گذشته به دلیل نوسانات قیمت ارز با افزایش بی‌سابقه‌ نرخ دستگاه‌های موبایل مواجه شده و مردم برای خرید این کالا سردرگم هستند. و بازاریان موبایل هم اظهار دارند که علت ...

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در هر حال قیمت تلفن همراه آنچنان کاهش پیدا نکردند و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بعد از گذشت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - چند هفته از انتشار لیست، حالتی معکوس پیدا کرد و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روزبه‌روز بیشتر هم شد. تا جایی که به عنوان مثال یک دستگاه گوشی تلفن همراه یک میلیون تومانی حالا به قیمتی بیش از دو و نیم میلیون تومان رسیده است و عملا نام گوشی‌های اقتصادی صرفا تبدیل به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یک اسم شده است.

حال در این آشفته بازار وعده‌ای تازه داده شده که از سوی ابراهیم درستی - رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری و تلفن همراه به خبرگزاری ایسنا گفته شده است:

« هم‌اکنون دیگر ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی اختصاص پیدا نمی‌کند و بخشی از این نوسان قیمت به این دلیل است، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اما توصیه می‌شود فعلا گوشی تلفن همراه نخرید، چرا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که در آینده نزدیک شاهد کاهش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قیمت آن خواهیم بود.حدود ۱۳۰ هزار تلفن همراه که با ارز دولتی وارد شده بود و هم‌اکنون توقیف شده است، به زودی رفع توقیف و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در بازار با همان نرخ ارز دولتی عرضه می‌شود که سبب کاهش قیمت خواهد شد؛ بنابراین مردم بهتر است فعلا دست نگه دارند تا اوضاع بهتر شود.»

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در این میان مشخص نیست که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - چه اتفاقی برای این بازار می‌افتد، چرا که پیش از این نیز بسیاری از شرکت‌ها ارز دولتی گرفته بودند، اما تاثیری در قیمت و بازار تلفن همراه نداشت، اما  دستگاه‌های نظارتی باید با جدیت به بازار ورود پیدا کنند و اجازه ندهند عده‌ای سودجو منافع شخصی خود را ببینند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone