تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10051.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ پرو احتمالا فاقد نسخه‌ای با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود

اپل ظاهرا قصد دارد آیفون ۱۳ پرو را با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دهد و خبری از نسخه‌ای با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نخواهد بود. البته برخی منابع نیز ...

اپل ظاهرا قصد دارد آیفون - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - ۱۳ پرو را با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دهد و خبری از نسخه‌ای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نخواهد بود. البته برخی منابع نیز - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌گویند این احتمال وجود دارد نسخه‌ای از آیفون ۱۳ پرو با حافظه یک ترابایتی نیز عرضه خواهد شد.

اپل پیش از این نیز چنین رویکردی را در پیش گرفته است. برای مثال اپل آیفون ۷ خود را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - با حافظه داخلی ۳۲ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار کرده بود و نسخه ۶۴ گیگابایتی که در آن زمان مناسب‌ترین فضای ذخیره‌سازی اطلاعات بود را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - نادیده گرفت.

انتظار می‌رود که اپل سری آیفون ۱۳ را بزودی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - معرفی کند و با نزدیک شدن به رویداد رونمایی، جزئیات بیشتری از مشخصات این سری منتشر می‌شود. به گزارش منابع آگاه، ظاهرا اپل نسخه‌ای از این موبایل با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در مدل‌ پرو آیفون ۱۳ عرضه نخواهد کرد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل

گفته می‌شود که اپل نسخه آیفون ۱۳ پرو با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و نسخه دیگری با ۵۱۲ گیگابایت فضای داخلی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد و باز - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - هم مناسب‌ترین گزینه یعنی فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - نادیده خواهد گرفت. با توجه به اینکه گوشی‌های آیفون قابلیت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - ارتقا حافظه را ندارند، کاربران مجبور به خرید گزینه ۵۱۲ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - گیگابایتی خواهند شد که طبیعتا نسبت به سایر گزینه‌ها قیمت گران‌تری هم خواهد داشت.

با این وجود، اپل همچنین ممکن است گزینه‌هایی از آیفون ۱۳ پرو با حافظه داخلی ۱ ترابایتی را نیز ارائه کند. با این وجود، آیفون ۱۳ مینی و نسخه استاندارد این سری از گزینه‌هایی با حافظه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - داخلی ۶۴ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهند برد. همچنین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - نسخه‌های اصلی دارای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - ۴ گیگابایت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - حافظه رم خواهند بود، در حالی که آیفون ۱۳ پرو ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت.

اپل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - در نظر دارد تا در یک رویداد تمام - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - دیجیتالی که احتمالا هفته‌های آینده برگزار می‌شود - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردبیل استان اردبیل - از سری «آیفون ۱۳» و «اپل واچ سری ۷» رونمایی کند. همچنین در اخبار گذشته این گوشی عنوان شده بود که اپل احتمالا فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را در روز جمعه به تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) شروع می‌کند و نسل سوم ایرپاد را هم در روز پنجشنبه به تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) روانه بازار می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone