تعمیرات یخچال امرسان در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10034.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا می‌خواهد معماری متن باز RISC-V را جایگزین آرم کند

اگرچه اپل سال‌هاست که از معماری پردازنده‌های آرم استفاده می‌کند، ولی حالا احتمالا در حال بررسی ایده استفاده از یک جایگزین متن باز برای این معماری است. بر اساس اطلاعاتی که از آگهی استخدام جدید ...

اگرچه اپل سال‌هاست که از معماری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سبزوار استان خراسان - پردازنده‌های آرم استفاده می‌کند، ولی حالا احتمالا در حال بررسی ایده استفاده از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سبزوار استان خراسان - یک جایگزین متن باز برای این معماری است.

بر اساس اطلاعاتی که از آگهی استخدام جدید اپل به دست آمده، این شرکت به دنبال مهندسی با تخصص ویژه در حوزه RISC-V می‌گردد. RISC-V مجموعه دستورالعملی برای یک معماری متن باز است که به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد بدون پرداخت حق مجوز یا بهره مالکانه تراشه‌های خودشان را بسازند. اپل در حال حاضر در محصولاتش از معماری آرم استفاده می‌کند و برای استفاده از این معماری پول می‌پردازد.

در آگهی اپل گفته شده که این مهندس در آینده راهکارهای نوآورانه RISC-V را در محصولات این شرکت پیاده‌سازی خواهد کرد. اپل می‌خواهد این مهندس به‌طور خاص توانایی کار با مجموعه دستورالعمل‌های RISC-V را داشته باشد و سازوکار فناوری‌های آرم را درک کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سبزوار استان خراسان

گفته می‌شود که اگر اپل بخواهد از مجموعه دستورالعمل‌های RISC-V در محصولاتش استفاده کند، این اتفاق به صرفه‌جویی در هزینه‌های کوپرتینویی‌ها منجر خواهد شد، چون همان طور که گفتیم اپل برای استفاده از هر هسته آرم باید به این شرکت پول بپردازد و از آن‌جایی که تعداد هسته‌های آرم در قطعاتی مثل کنترلرهای SSD و ساعت‌های هوشمند در حال افزایش است، هزینه اپل هم مدام بیشتر می‌شود. پس استفاده از هسته‌های متن باز RISC-V به جای هسته‌های آرم می‌تواند هزینه سالانه مجوزهای مورد استفاده اپل را میلیون‌ها دلار کمتر کند.

البته آگهی استخدام جدید اپل به تنهایی نمی‌تواند استفاده از معماری RISC-V توسط این شرکت را تایید کند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم در آینده چه اطلاعاتی در این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سبزوار استان خراسان - زمینه منتشر خواهد شد و اپل چه مسیری را در پیش خواهد گرفت. وابستگی اپل به آرم در طول سال‌های اخیر افزایش یافته، چون این شرکت پارسال اعلام کرد که می‌خواهد پردازنده‌های اینتلی کامپیوترهایش را به آرم تبدیل کند. البته از همان ابتدا گفته شده بود که این فرآیند حدود دو سال طول می‌کشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone