تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10057.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

جنرال موتورز به دلیل کمبود تراشه برخی کارخانه‌‌های خود را موقتا تعطیل می‌کند

جنرال موتورز، شرکت مادر شورولت، بیوک، کادیلاک و جی‌ام‌سی به دلیل کمبود جهانی تراشه، تولید هشت کارخانه خود در آمریکای شمالی و مکزیک را موقتا متوقف می‌کند. طبق این گزارش چهار کارخانه جنرال موتورز در ...

جنرال موتورز، شرکت مادر - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - شورولت، بیوک، کادیلاک و جی‌ام‌سی به دلیل - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - کمبود جهانی تراشه، تولید هشت کارخانه خود در آمریکای شمالی و مکزیک را موقتا متوقف می‌کند.

طبق این - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - گزارش چهار کارخانه جنرال موتورز در - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - ایالات - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - متحده تحت تاثیر این شرایط قرار خواهند گرفت که شامل کارخانه‌های فورت‌وین ایندیانا، وینتزویل میزوری، اسپرینگ هیل تنسی و لنسینگ میشیگان می‌شود. همچنین چهار کارخانه دیگر در مکزیک و کانادا نیز برای چندین هفته - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - تعطیل خواهند شد. جنرال موتورز در این بازه زمانی قصد دارد میزان موجودی چیپ های خود را افزایش دهد. توقف این کارخانه‌ها احتمالا روی سودآورترین خودروهای این شرکت از جمله خودرو‌های شاسی‌ بلند و وانت تاثیر خواهد گذاشت.

تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران

سخنگو جنرال موتورز در - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - ایمیل خود گفت:

در طول زمان - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - تعطیلی، خودروهای ناتمام بسیاری از کارخانه‌های تحت - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - تاثیر قرار گرفته مانند فورت‌وین را به نمایندگی‌ها تعمیر خود ارسال می‌کنیم تا تقاضای شدید مشتریان خود را برآورده کنیم. هرچند شرایط پیچیده و بسیار انعطاف پذیری را تجربه می‌کنیم، اما به توانایی تیم خود برای پیدا کردن راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای به حداقل رساندن تاثیر کمبود جهانی تراشه اطمینان داریم.

از جمله خودروهایی که تحت تاثیر این شرایط قرار خواهند گرفت می‌توان به شورلت سیلورادو، شورلت اکویناکس، جی‌ام‌سی اکیدیا، بیوک آنکلیو، کادیلاک XT5 و XT6 اشاره کرد. این دومین باری است که جنرال - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - موتورز به دلیل کمبود جهانی تراشه مجبور به تعطیلی موقت کارخانه‌های خود می‌شود. بزرگترین شرکت خودروسازی آمریکای شمالی، پیش از این در اوایل سال - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - جاری چندین کارخانه خود را به مدت دو هفته تعطیل کرده بود.

البته جنرال موتورز تنها شرکت خودروسازی نیست که تحت تاثیر کمبود جهانی - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - تراشه‌های نیمه‌هادی قرار گرفته است. تقریبا تمام خودروسازان مانند فولکس - تعمیرات یخچال سام در شهر کلاردشت استان مازندران - واگن، فورد و تویوتا نیز طی این مدت مجبور به کاهش تولید و تعطیلی موقت کارخانه‌های خود شدند. حتی تسلا نیز که نسبت به اکثر رقبای خود خودروهای بسیار کمتری تولید می‌کند، اعلام کرد که باید نرم‌افزار خودروهای خود را برای پشتیبانی از تراشه‌های جایگزین بازنویسی کند. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در جلسه اعلام درآمد شرکت خود گفت: «وضعیت کمبود تراشه در جهان همچنان جدی است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرمیلا نوشته شده درتاریخ 1402/04/03
وقت بخیر آیا منطقه کرد کلاردشت تعمیر دارید.
پاسخ: بله در کرد شهر کلاردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone