تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10068.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی با MIUI Pure Mode از کاربران در برابر اپ‌های مخرب محافظت می‌کند

شیائومی در چین شروع به جذب کاربران برای آزمایش ویژگی جدید رابط کاربری‌اش به نام «MIUI Pure Mode» کرده است. این قابلیت اختیاری که مانع از سایدلود فایل‌های APK می‌شود، به کاربران کمک می‌کند تا ...

شیائومی در چین شروع به جذب کاربران برای آزمایش ویژگی جدید رابط کاربری‌اش به نام «MIUI Pure Mode» کرده است. این قابلیت اختیاری که مانع از سایدلود فایل‌های APK می‌شود، به کاربران کمک می‌کند تا از خودشان در برابر - تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن‌های مخرب - تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان - محافظت کنند.

شیائومی همواره - تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قابلیت‌های جدیدی به رابط کاربری‌اش اضافه می‌کند و هرچند وقت یکبار نسخه جدیدی از MIUI را روانه بازار می‌کند. این شرکت - تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که اخیرا رابط‌های کاربری MIUI 12.5 و MIUI 12.5 Enhanced را معرفی و منتشر کرده، حالا مشغول کار روی قابلیت جدید MIUI Pure Mode است.

این ویژگی که در حالت - تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بتا قرار دارد، می‌خواهد به نگرانی‌های امنیتی ناشی از اپ‌های مخرب اندرویدی پایان دهد. به گفته شیائومی، نزدیک به ۴۰ درصد اپ‌های نصب شده روی MIUI هرگز بررسی‌های امنیتی را پشت سر نمی‌گذارند و ۱۰ - تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان - درصد آن‌ها هم خطرناک به حساب می‌آیند.

چینی‌ها برای رفع چنین مشکلی، به سراغ ویژگی - تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان - MIUI Pure Mode رفته‌اند. زمانی که این قابلیت فعال می‌شود، کاربران نمی‌توانند اپ‌ها را از منابع خارجی (سایدلود کردن فایل APK) نصب کنند. علاوه بر این، نصب برنامه در پس زمینه بدون رضایت کاربر غیرممکن می‌شود و چنین فرایندهایی مسدود خواهند شد.

تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اگرچه این ویژگی مانع از نصب برنامه‌ها از منابع خارجی می‌شود، اما می‌توانید با غیرفعال کردن آن دوباره به چنین عملکردی دست پیدا کنید. در حقیقت شیائومی نمی‌خواهد مانع از نصب اپ‌ها - تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از منابع خارجی شود و MIUI Pure Mode را به صورت یک قابلیت اختیاری برای کاربران منتشر می‌کند.

این قابلیت در حال حاضر مراحل آزمایشی‌اش را درون چین پشت سر می‌گذارند و نمی‌دانیم این ویژگی چه زمانی به صورت پایدار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر - تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این، اطلاعی از امکان عرضه جهانی‌اش هم نداریم.

این احتمال وجود دارد که - تعمیرات یخچال سام در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شیائومی، MIUI Pure Mode را به عنوان یک قابلیت جدید در رابط کاربری MIUI 13 قرار دهد و آن را در پرچمدارهای آینده این کمپانی ببینیم. البته کاربران محصولات قدیمی هم احتمالا از طریق یک بروزرسانی نرم افزاری به آن دست پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone