تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10050.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گروه علی‌بابا ۱۵.۵ میلیارد دلار در حمایت از برنامه فقرزدایی چین هزینه می‌کند

گروه علی‌بابا غول تجارت الکترونیک چینی از تصمیم خود برای کمک مالی ۱۵.۵ میلیارد دلاری با هدف حمایت از برنامه فقرزدای در چین خبر داد. علی‌بابا قصد دارد با اشتغال زایی، حمایت از گروه‌های ضعیف ...

گروه علی‌بابا غول تجارت الکترونیک چینی از تصمیم خود برای کمک مالی ۱۵.۵ میلیارد دلاری با هدف حمایت از برنامه فقرزدای در چین - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - خبر داد. علی‌بابا قصد دارد با اشتغال زایی، حمایت از گروه‌های ضعیف و با استفاده از نوآوری‌های فناوری در ۱۰ پروژه جدید سرمایه‌گذاری کند.

علی‌بابا و سایر غول‌های فناوری چینی از جمله «تنسنت» شرکت ارائه‌کننده بازی‌های ویدیویی و خدمات شبکه‌های اجتماعی در واکنش به فشارهای اعلام شده برای هماهنگی با برنامه‌های سیاسی و اقتصادی پکن، برنامه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری در رفاه اجتماعی، توسعه فناوری و دیگر اولویت‌های حزب‌های حاکم اعلام کرده‌اند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان

تعهد ۱۵.۵ میلیارد دلاری این شرکت شامل ۱۲.۵ میلیارد دلار بودجه برای «کاهش نابرابری درآمد» در استان - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - چجیانگ (جنوب شانگهای) می‌شود.

برنامه رفاه عمومی رئیس جمهور چین خواهان گسترش بیشتر منافع حاصل از رشد اقتصادی چین و محدود کردن یکی از بزرگترین شکاف‌های جهان بین نخبگان و اکثریت فقیر در جمعیت ۱.۴ میلیارد نفری این کشور است. «دنیل ژانگ» مدیرعامل علی‌بابا در بیانیه خود گفت:

ما کاملا معتقد هستیم که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - اگر جامعه به کار خوب خود ادامه دهد و اقتصاد نیز به خوبی پیش رود، علی‌بابا نیز به خوبی عمل خواهد کرد.

پکن از اواخر سال ۲۰۲۰ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - برخورد سختگیرانه خود نسبت به قوانین ضد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - انحصار، امنیت داده‌ها و سایر سرکوب‌های صنایع اینترنتی را آغاز کرده است تا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - بتواند کنترل شرکت‌هایی را تقویت کند که نگرانی‌های حزب حاکم را به همراه داشته‌اند. با شکوفایی اقتصاد در سه دهه گذشته، حزب حاکم افزایش شکاف بین ثروتمندان و فقیران چین را تحمل کرده بود. با این وجود شی، که در سال ۲۰۱۲ به عنوان رئیس - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - جمهور چین معرفی شد، خواستار تجدید ماموریت اصلی حزب شده است که شامل از بین بردن فقر، افزایش درآمد و هدایت سرمایه‌گذاری به سوی فناوری استراتژیک و سایر ابتکارات می‌شود.

تنسنت نیز ماه گذشته اعلام کرد مبلغ ۷.۷ میلیارد دلار را برای اقدامات مربوط به کمپین «رفاه مشترک» در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، آموزشی و توسعه روستایی اهدا خواهد کرد. «پیندودو» - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - شرکت تجارت الکترونیک چینی دیگری است - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - که ماه گذشته وعده داده بود ۱.۵ میلیارد دلار برای کشاورزی و دیگر پروژه های توسعه روستایی هزینه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone