تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10048.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

راکت آلفای شرکت خصوصی فایرفلای در اولین پرتاب آزمایشی خود منفجر شد [تماشا کنید]

شرکت هوا و فضای خصوصی فایرفلای امروز اولین راکت خود را از پایگاه فضایی وندنبرگ کالیفرنیا به فضا فرستاد. این راکت تعدادی محموله به همراه خود داشت تا در مدار نزدیک زمین یا LEO قرار ...

شرکت هوا و فضای خصوصی فایرفلای امروز اولین راکت خود را از پایگاه فضایی وندنبرگ کالیفرنیا به فضا فرستاد. این راکت تعدادی محموله به همراه خود داشت تا در مدار نزدیک زمین یا LEO قرار بگیرد. این راکت طبق - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - برنامه از سکوی پرتاب بلند شد و در مرحله اول پرتاب کاملا عادی پرواز می‌کرد تا اینکه یک ناهنجاری را تجربه کرد و منفجر شد. این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - انفجار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - باعث شد تا تمام محموله از بین برود و نابود شود.

این پرتاب در واقع اولین پرواز آزمایشی از اولین سیستم پرتاب فایرفلای به نام آلفا بود. باید گفت که در صنعت هوا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - و فضا، بلند شدن راکت از سکوی پرتاب به خودی خود یک دستاورد محسوب می‌شود. این راکت چند دقیقه پس از پرتاب از سکو دچار ناهنجاری شد. همچنین محلی که این ناهنجاری رخ داد دقیقا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - جایی است که فضاپیما در حال خروج از اتمسفر زمین است و بیشترین فشار ایرودینامیکی روی بخش‌های مختلف آن وارد می‌شود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم

فایرفلای چند دقیقه پس از این اتفاق در توییتر خود گفت که در راستای حفظ پروتکل‌های امنیتی، کارکنان از محوطه خارج شده‌اند و خطر برخورد قطعات راکت را به حداقل رساندند. این کمپانی به زودی جزئیاتی را از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - این ماموریت و انفجار راکت آلفا منتشر خواهد کرد.

شرکت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - خصوصی فایرفلای ابتدا در سال ۲۰۱۴ میلادی با هدف انجام پرتاب‌های تجاری تاسیس شد. این شرکت در سال ۲۰۱۷ میلادی ورشکست شد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - و با تغییر نام به شرکت «هوا و فضای فایرفلای» نجات یافت. راکت آلفای این شرکت سیستم پرتاب کوچکی است که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - می‌تواند تا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - یک تن محموله را به مدار نزدیک زمین برساند. این شرکت در حال توسعه راکت بتای خود است که می‌تواند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - تقریبا تا ۸ تن محموله را به این مدار حمل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone